30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Nessie

Hvor er det en flot mave, og de sidste 10 uger går hurtigere end forventet.

Kan se at du ikke ved hvad det er, men tror det er en dreng
Alle troede at jeg ventede en pige, men troede selv det var en dreng, og rigtig nok, til skanningen kunne vi se en lille dreng der lå og hyggede sig , så din fornemmelse kan sagtens være rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

VNB

***S*** skriver:

Tusind tak, hvor er det pænt af dig!  Er lidt nervøs for fødselen,  meen det er nok meget normalt.

Synes os det giver mere spændning ved ikke at vide kønnet! Glæder mig meget til at se hvilket køn det er og hvem der har gættet rigtig.

Manden tror det er en lille pige og jeg tror det er en dreng!  

Havde du en fornemmelse af hvad køn det var under din graviditet?? Jeg har hele tiden følt det er en dreng, men ved ikke hvorfor..

ja det er helt normalt at være nervøs op til... jeg var også både nærvøs og spændt på fødslen! På en måde glædede jeg mig helt vildt til at opleve det, og på den anden side var jeg bange for alle de ting der kunne gå galt, smerten osv osv.

men jeg kan trøste dig med at ca 10 min efter jeg havde født, sagde jeg til min kæreste "Nå skat- hvordan skal vi igang med nr 2????" hehe  

jeg synes slet ikke det var så slemt som jeg havde forestillet mig... ja gu´ gjorde det (pisse)ondt, men det er bare en helt anden slags smerte end man før har følt... man ved ligesom at denne smerte har et formål  og som ved et trylleslag er det ovre igen! det er total syret

Ang. kønnet, så var min kæreste 1000 % sikker på at det blev en dreng lige fra starten af... han blev hårdnakket ved med at påstå at han altså SÅ en lille tap, inde til NF (Jeg var også i 14 uge der, og faktisk KAN nogle køn allerede ses der...) så måske så han det sku!  

Jeg var selv MEGET i tvivl! den ene dag troede jeg det ene, og den anden dag det andet... Jeg havde slet slet ikke den der berømte "jeg ved bare det er en lille pige/dreng!" moderfølse... det synes jeg nemlig tit jeg hørte folk sige... folk sagde tit til mig "jamen du kan vel som mor, mærke hvad kønnet er?!" øøøh nej - jeg er ligesom ikke synsk

Men jeg endte nok egentlig op med at tro 60% for en pige og 40% for en dreng... ved ikke helt hvorfor. nok fordi ALLE i min familie føder piger (Viktor er den første dreng i over 17 år!) så jeg var nok ret farvet af dette....

men ud kom en lille perfekt dreng!  og det sjove er at jeg faktisk altid, lige siden jeg var lille, har ØNSKET mig en søn engang, så jeg blev overlykkelig da min kæreste stolt kunne fortælle mig at det VAR en dreng!

så det var ren lykke. Og næste gang beder vi så om en lille pige tak, hvis det  ikke er for meget forlang hahahaha  ej pjat. bare de små er velskabte så synes jeg INTET kønnet betyder....

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Nessie skriver:

Hvor er det en flot mave, og de sidste 10 uger går hurtigere end forventet.

Kan se at du ikke ved hvad det er, men tror det er en dreng
Alle troede at jeg ventede en pige, men troede selv det var en dreng, og rigtig nok, til skanningen kunne vi se en lille dreng der lå og hyggede sig , så din fornemmelse kan sagtens være rigtig

Tusind tak!  Er os sikker på de går rigtig stærkt og er overhovedet ikke klar endnu, men nu står den start på ferie og barsel, så må jeg hygge med børneværelset der!

Det er sjovt man har denne fornemmelse, har hørt mine veninder og deres fornemmelser har os været rigtige hver gang. Men nu må vi se hvad der gemmer sig!

Skøn lille fyr du har!

Anmeld

5. juli 2011

Nessie

***S*** skriver:

Tusind tak!  Er os sikker på de går rigtig stærkt og er overhovedet ikke klar endnu, men nu står den start på ferie og barsel, så må jeg hygge med børneværelset der!

Det er sjovt man har denne fornemmelse, har hørt mine veninder og deres fornemmelser har os været rigtige hver gang. Men nu må vi se hvad der gemmer sig!

Skøn lille fyr du har!

Så har du også tid til at gå og hygge dig med at gøre værelset klar, det er en skøn beskæftigelse

Tak skal du have, vi synes selvfølgelig selv han er det skønneste barn i verden

Anmeld

5. juli 2011

***S***

VNB skriver:

ja det er helt normalt at være nervøs op til... jeg var også både nærvøs og spændt på fødslen! På en måde glædede jeg mig helt vildt til at opleve det, og på den anden side var jeg bange for alle de ting der kunne gå galt, smerten osv osv.

men jeg kan trøste dig med at ca 10 min efter jeg havde født, sagde jeg til min kæreste "Nå skat- hvordan skal vi igang med nr 2????" hehe  

jeg synes slet ikke det var så slemt som jeg havde forestillet mig... ja gu´ gjorde det (pisse)ondt, men det er bare en helt anden slags smerte end man før har følt... man ved ligesom at denne smerte har et formål  og som ved et trylleslag er det ovre igen! det er total syret

Ang. kønnet, så var min kæreste 1000 % sikker på at det blev en dreng lige fra starten af... han blev hårdnakket ved med at påstå at han altså SÅ en lille tap, inde til NF (Jeg var også i 14 uge der, og faktisk KAN nogle køn allerede ses der...) så måske så han det sku!  

Jeg var selv MEGET i tvivl! den ene dag troede jeg det ene, og den anden dag det andet... Jeg havde slet slet ikke den der berømte "jeg ved bare det er en lille pige/dreng!" moderfølse... det synes jeg nemlig tit jeg hørte folk sige... folk sagde tit til mig "jamen du kan vel som mor, mærke hvad kønnet er?!" øøøh nej - jeg er ligesom ikke synsk

Men jeg endte nok egentlig op med at tro 60% for en pige og 40% for en dreng... ved ikke helt hvorfor. nok fordi ALLE i min familie føder piger (Viktor er den første dreng i over 17 år!) så jeg var nok ret farvet af dette....

men ud kom en lille perfekt dreng!  og det sjove er at jeg faktisk altid, lige siden jeg var lille, har ØNSKET mig en søn engang, så jeg blev overlykkelig da min kæreste stolt kunne fortælle mig at det VAR en dreng!

så det var ren lykke. Og næste gang beder vi så om en lille pige tak, hvis det  ikke er for meget forlang hahahaha  ej pjat. bare de små er velskabte så synes jeg INTET kønnet betyder....

Puha, nr. 2, 10 min efter...  Hehe!

Ja jeg er nervøs, men ser os frem til oplevelsen og er spændt på forløbet.   Min kæreste er meget "det skal du nok klare skat, du glemmer hurtig smerten.." Okay kloge!!  Ved godt at alle siger man hurtig glemmer det kedelige og er helt optaget af den lille baby!!  HELDIGVIS!! Meen smerter er jeg bare ikke så  god til, så derfor er jeg nervøs.  Og som du skriver, så er det sikkert os en anden smerte jeg mærker end den jeg kender til...

Martin har under hele graviditeten ment det blev en dreng, men i fredags kom han og sagde at han havde tænkt over det og nu er han sikker på det bliver en pige!!

Fedt at I fik en lille dreng, nu der er så mange piger i familien! I min familie er vi en god blanding og alle har deres "køn ønske" og glæder sig meget!

Flot lille fyr I har, det er et rigtig godt billede du har af ham på din profil!

Og hvem ønsker ikke en af hver!  Men ja bare baby er perfekt og har det dejligt, så kan man ikke ønske sig mere!

Anmeld

5. juli 2011

Happiness

Smuk smuk mave søde!

Og de 10 uger skal nok gå lige så hurtigt. Lige pludselig har du din guldklump i armene!

Anmeld

5. juli 2011

***S***

RiUL skriver:

Sikke en flooot mave  

Tusind tak!

Anmeld

5. juli 2011

Chelle92

***S*** skriver:

Hej Tøser.

Så blev det igen tid til et billede af baby maven!

Var til JM samtale i sidste og det hele er som det skal være!  Baby blev målt til at veje 1350g. Og havde stadig god plads til at tumle rundt!

KUN 10 UGER TILBAGE!!  Synes tiden er gået hurtig!

Rigtig flot babyhule

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Chellepigen1992 skriver:

Rigtig flot babyhule

Mange tak!  Og i lige måde, det er ikke så længe til!!

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Happiness skriver:

Smuk smuk mave søde!

Og de 10 uger skal nok gå lige så hurtigt. Lige pludselig har du din guldklump i armene!

Tusind tak smukke!

Er os helt sikker på de næste par uger bare flyver afsted, må heller se at komme lidt igang med indkøb og børneværelse!

Håber snart du får en masser veer og holder din lille dreng i dine arme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.