***S*** skriver:
Tusind tak, hvor er det pænt af dig!
Er lidt nervøs for fødselen,
meen det er nok meget normalt.
Synes os det giver mere spændning ved ikke at vide kønnet! Glæder mig meget til at se hvilket køn det er og hvem der har gættet rigtig. 
Manden tror det er en lille pige og jeg tror det er en dreng!
Havde du en fornemmelse af hvad køn det var under din graviditet?? Jeg har hele tiden følt det er en dreng, men ved ikke hvorfor.. 
ja det er helt normalt at være nervøs op til... jeg var også både nærvøs og spændt på fødslen! På en måde glædede jeg mig helt vildt til at opleve det, og på den anden side var jeg bange for alle de ting der kunne gå galt, smerten osv osv. 
men jeg kan trøste dig med at ca 10 min efter jeg havde født, sagde jeg til min kæreste "Nå skat- hvordan skal vi igang med nr 2????" hehe 
jeg synes slet ikke det var så slemt som jeg havde forestillet mig... ja gu´ gjorde det (pisse)ondt, men det er bare en helt anden slags smerte end man før har følt... man ved ligesom at denne smerte har et formål
og som ved et trylleslag er det ovre igen! det er total syret 
Ang. kønnet, så var min kæreste 1000 % sikker på at det blev en dreng lige fra starten af... han blev hårdnakket ved med at påstå at han altså SÅ en lille tap, inde til NF (Jeg var også i 14 uge der, og faktisk KAN nogle køn allerede ses der...) så måske så han det sku! 
Jeg var selv MEGET i tvivl! den ene dag troede jeg det ene, og den anden dag det andet... Jeg havde slet slet ikke den der berømte "jeg ved bare det er en lille pige/dreng!" moderfølse... det synes jeg nemlig tit jeg hørte folk sige... folk sagde tit til mig "jamen du kan vel som mor, mærke hvad kønnet er?!" øøøh nej - jeg er ligesom ikke synsk 

Men jeg endte nok egentlig op med at tro 60% for en pige og 40% for en dreng... ved ikke helt hvorfor. nok fordi ALLE i min familie føder piger (Viktor er den første dreng i over 17 år!) så jeg var nok ret farvet af dette....
men ud kom en lille perfekt dreng! 
og det sjove er at jeg faktisk altid, lige siden jeg var lille, har ØNSKET mig en søn engang, så jeg blev overlykkelig da min kæreste stolt kunne fortælle mig at det VAR en dreng! 

så det var ren lykke. Og næste gang beder vi så om en lille pige tak, hvis det ikke er for meget forlang hahahaha
ej pjat. bare de små er velskabte så synes jeg INTET kønnet betyder....