30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

***S***

Hej Tøser.

Så blev det igen tid til et billede af baby maven!

Var til JM samtale i sidste og det hele er som det skal være!  Baby blev målt til at veje 1350g. Og havde stadig god plads til at tumle rundt!

KUN 10 UGER TILBAGE!!  Synes tiden er gået hurtig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

maria_wlt

***S*** skriver:

Hej Tøser.

Så blev det igen tid til et billede af baby maven!

Var til JM samtale i sidste og det hele er som det skal være!  Baby blev målt til at veje 1350g. Og havde stadig god plads til at tumle rundt!

KUN 10 UGER TILBAGE!!  Synes tiden er gået hurtig!

Jeg kan lige så godt være ærlig.. Du er en af dem der er IRRITERENDE pæn som gravid 

Virkelig en flot mave du har...

Anmeld

5. juli 2011

VNB

hvor er du bare rigtig flot gravid!!!!

Og bare vent - de sidste 10 uger går SÅÅÅ hurtigt, snart sidder du med bebs i armene 

Anmeld

5. juli 2011

***S***

maria_wt skriver:

Jeg kan lige så godt være ærlig.. Du er en af dem der er IRRITERENDE pæn som gravid 

Virkelig en flot mave du har...

Tusind tak, (tror jeg)

Hvor er du sød!

Anmeld

5. juli 2011

Mira0911

Sikke en flot mave... 

Anmeld

5. juli 2011

***S***

VNB skriver:

hvor er du bare rigtig flot gravid!!!!

Og bare vent - de sidste 10 uger går SÅÅÅ hurtigt, snart sidder du med bebs i armene 

Mange tak!  

Er os helt sikker på de sidste uger går stærkt, nu venter ferie og barsel snart. Fra 30 juli!  

Glæder mig os ubeskriveligt meget til september!

Anmeld

5. juli 2011

RiUL

Sikke en flooot mave  

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Mira0911 skriver:

Sikke en flot mave... 

Tak søde!

Anmeld

5. juli 2011

VNB

***S*** skriver:

Mange tak!  

Er os helt sikker på de sidste uger går stærkt, nu venter ferie og barsel snart. Fra 30 juli!  

Glæder mig os ubeskriveligt meget til september!

kan jeg virkelig godt forstå at du gør! Du går en FANTASTISK tid i møde

Vi kendte heller ikke kønnet på baby før jeg fødte - og det var virkelig en helt speciel og fed oplevelse at finde ud af det efter så lang tid, og efter en av-av fødsel! Så glemmer man alt om at det gjorde ondt for 2 sek. siden, og man er bare helt høj over at finde ud af hvilken lille skabning det var der gemte sig inden i maven

vil ønske dig en rigtig god og sød ventetid de sidse 10 uger, og en kanon fødsels når du kommer dertil!

Anmeld

5. juli 2011

***S***

VNB skriver:

kan jeg virkelig godt forstå at du gør! Du går en FANTASTISK tid i møde

Vi kendte heller ikke kønnet på baby før jeg fødte - og det var virkelig en helt speciel og fed oplevelse at finde ud af det efter så lang tid, og efter en av-av fødsel! Så glemmer man alt om at det gjorde ondt for 2 sek. siden, og man er bare helt høj over at finde ud af hvilken lille skabning det var der gemte sig inden i maven

vil ønske dig en rigtig god og sød ventetid de sidse 10 uger, og en kanon fødsels når du kommer dertil!

Tusind tak, hvor er det pænt af dig!  Er lidt nervøs for fødselen,  meen det er nok meget normalt.

Synes os det giver mere spændning ved ikke at vide kønnet! Glæder mig meget til at se hvilket køn det er og hvem der har gættet rigtig.

Manden tror det er en lille pige og jeg tror det er en dreng!  

Havde du en fornemmelse af hvad køn det var under din graviditet?? Jeg har hele tiden følt det er en dreng, men ved ikke hvorfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.