Kalorier om dagen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Darling<3

mullesmith2 skriver:

det er noget af det samme her hehe. Nej det er fordi jeg er så stor som jeg er at min krop forbrænder mere bare ved at være fed hehe

Amen jeg forstår det ikke.. Jeg vil jo også gerne tabe mig, så det kan ses.. Men det virker åbenbart ikke Træner fandeme herhjemme med xbox spil uden held, tuuuuuuud

Måske skulle jeg spise lidt mere usundt og så kan jeg tabe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

mullesmith2

Frk_Dylan<3 skriver:

Amen jeg forstår det ikke.. Jeg vil jo også gerne tabe mig, så det kan ses.. Men det virker åbenbart ikke Træner fandeme herhjemme med xbox spil uden held, tuuuuuuud

Måske skulle jeg spise lidt mere usundt og så kan jeg tabe mig

ja prøv det hihi det skal nok give pote på et tidspunkt med det træning, bare bliv ved

Anmeld

6. juli 2011

Darling<3

mullesmith2 skriver:

ja prøv det hihi det skal nok give pote på et tidspunkt med det træning, bare bliv ved

Har været igang i en uge med træning, og spist nogenlunde sundt i 2 uger, det er vildt snyd at i andre taber flere kilo om "dagen" næsten

Anmeld

6. juli 2011

Kay

mullesmith2 skriver:

Det har jeg også prøvet engang men papir og blyant og regnemaskinen er bare mere tilgængelig for mig i løbet af dagen  Og syntes det er lidt skægt, men får selvfølgelig ikke regnet aktivitetsniveauet ud, men det gør ik så meget.

Jeg skriver nu også nd i læbet af dagen på papir... og skriver så ind når jeg er i nærheden af pc. har prøvet det med papirt og blyant... men syntes sku ik at udregningerne er serlig priscise... og syntes også det er et kæmpe arbejde at beregne det i alle ting selv... så er jeg mere til bare at veje det jeg spiser  

Anmeld

6. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

mullesmith2 skriver:

Ja det er godt nok lidt, det lyder som det jeg har spist de dage hvor jeg er på de 1000k. Men altså man skal nok bytte noget af det ud med grøntsager og frugt, så må man spise noget mere. Men jeg er ikke selv skide vild med for mange grøntsager og frugt da jeg syntes et godt stykke fuldkornsbrød også mætter mere. Men jeg er også helt ok med kun at tabe 0,5kg om ugen og det er nok også det der er mest realistisk eftersom jeg ikke dyrker motion.

hvordan ser din dag ca ud?

Anmeld

6. juli 2011

mullesmith2

MaleneS2011baby<3 skriver:

hvordan ser din dag ca ud?

Mener du kostmæssigt eller aktivitet?? eller bare begge dele?

Kan fortælle hvordan den har set ud idag:

Morgenmad: blødkogt æg og en fuldkornsbolle med mager kalkunpølse og peberfrugt. Kaffe og vand

Middagsmad: ½ skive rugbrød med sild g lidt karrysalat og løg ½ rugbrød med kogt skinke og agurk. Kaffe og danskvand

To gulerødder, vand

Aftensmad: Kalkunsnitzel, ovnkartofler, icebersalat med squash og peberfrugte, 10g dressing. Cola light.

Kaffe

Har indtaget 1100 kalorier idag.

Anmeld

7. juli 2011

Troldepussen

Kay skriver:

Jeg skriver nu også nd i læbet af dagen på papir... og skriver så ind når jeg er i nærheden af pc. har prøvet det med papirt og blyant... men syntes sku ik at udregningerne er serlig priscise... og syntes også det er et kæmpe arbejde at beregne det i alle ting selv... så er jeg mere til bare at veje det jeg spiser  

Det gør jeg også, jeg har en Notesbog i A5 str. hvor jeg skriver alt ned hvad jeg spiser... og så taster jeg det ind når jeg lige er henne ved computeren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.