"Fremmed" med til fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Brams

Anonym skriver:

For noget tid siden så jeg programmet "På dybt vand" hvor Michéle Bellaiche deltog i en fødsel.

Jeg kom sådan til at tænke på, om jeg vil lade en "fremmed" deltage i min fødsel. Hvis personen havde et brændende ønske om at opleve en fødsel, og se hvordan en baby kom til verden. Så ville jeg overveje det.

Sagen er den.. at jeg faktisk selv helt vildt gerne vil se en fødsel

Hvad er jeres mening om dette?

Jeg ville selv aldrig have en "fremmed" med til fødslen, men omvendt var jeg så utrolig lykkelig og priviligeret over, at jeg fik lov at være med da min søster skulle føde hendes tvillinger - det var bare en fantastisk oplevelse, at opleve det hele fra siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

CamiRon

Anonym skriver:

For noget tid siden så jeg programmet "På dybt vand" hvor Michéle Bellaiche deltog i en fødsel.

Jeg kom sådan til at tænke på, om jeg vil lade en "fremmed" deltage i min fødsel. Hvis personen havde et brændende ønske om at opleve en fødsel, og se hvordan en baby kom til verden. Så ville jeg overveje det.

Jeg ville ikke have noget imod det. Jeg syntes ikke det er så grænseoverskridende at en fremmed skulle med - jdm. og evt. studerende + læger er jo også fremmede.  For mig ville det være værre hvis min mor, svigermor, søster and so on skulle med!

Jeg ville dælme også gerne se en fødsel og opleve den på den anden side (end når man selv ligger der)!

Anmeld

6. juli 2011

Bare mig..

Jeg ville ikke have noget imod en fremmed var der.. Slet ikke.. Hvis altså deres intentioner med det var gode..

Min mor og veninde skulle have været med ved min fødsel, men i sidste øjeblik ville kæresten ikke have dem med, men ville opleve det selv, så de blev NOGET skuffede.. Og mig, ja jeg blev faktisk meget ked af det, for ville SÅ gerne have haft dem med.. Men sådan er vi jo forskellige!

Selv vil jeg også hamrende gerne opleve en fødsel fra sidelinjen. VILDT gerne! Så mangler nogen en fødselshjælper herinde, så sig endelig til.. Jeg skal nok hjælpe med ALT du beder om, og mere til

Anmeld

6. juli 2011

millesofie

Anonym skriver:

altså næste gang jeg skal have et barn så skal jeg føde hjemme

min fødsel gik "nemt" første gang og jeg er ikke bange for den næste..

men skulle jeg have en fremmed med så skulle det være en som kunne gøre sig nyttigt og som jeg havde lært at kende lidt feks ved nogle hyggelige møder så at det formelle var over

men jeg havde faktisk tænk mig at invitere min lillesøster med næste gang, hun er nemlig 16 nu og så tænker jeg at om en 3 år (hvor jeg planlægger at næste barn skal komme) der har hun en alder hvor det måske er intersant for hende  men hun er jo ikke fremmed, men kunne jo være at hun så har en veninde som gerne ville med  man kan jo aldrig vide, men jeg er åben for forslag og indput

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvis nogen nær Viborg har brug for en fødselshjælper, så må I også endelig sige til

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

første gang var der kun en jm og min mor og kæreste...

anden gang var min mor og kæreste samt jm de ENESTE jeg viste hvem var... fik efterfølgelnde afvide at ca 15 andre havde været inde og vende af en eller anden grund... mest fordi jeg bløde som en sindsyg...

det sidste jeg kan huske fra den fødsel er en læge som sidder oveskrevs på mig og presser min mave for at få min moderkage ud... DET GJORTE NAS OG DET LYKKES IKKE... så afgang til operationsbordet...

Anmeld

6. juli 2011

Hasselnødden

Ingen interesse i at have nogen anden med til en kommende eventuel fødsel end min mand og de der skal være der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.