Anonym skriver:
For noget tid siden så jeg programmet "På dybt vand" hvor Michéle Bellaiche deltog i en fødsel.
Jeg kom sådan til at tænke på, om jeg vil lade en "fremmed" deltage i min fødsel. Hvis personen havde et brændende ønske om at opleve en fødsel, og se hvordan en baby kom til verden. Så ville jeg overveje det.
Sagen er den.. at jeg faktisk selv helt vildt gerne vil se en fødsel 
Hvad er jeres mening om dette?
Nej aldrig en fremmed..men en god veninde, søster (hvis jeg havde sådan en) bror eller lignende.
Måske til nøds min mor..men generelt, så har mine fødsler været meget private.
Dog..jeg havde min bedste veninde med, da jeg fik min mellemste.
I dag fortryder jeg det lidt, for hun eksisterer desværre ikke i mit univers mere, og det gør rigtigt ondt at tænke på, at hun ikke er en del af mit liv, når jeg ser på billederne af hende.
Da jeg skulle have nr 3 skulle min den ældste have været med, men det endte i PKS, så hun måtte jo nøjes med at vente udenfor og så agere reservemor sammen med mine ungers far, indtil jeg kom op til overfladen (var i fuld narkose)
Meeen hun var nu godt fornærmet over at hun ikke fik lov til at se ham blive født 
Men nej..ikke et vildt fremmed menneske..det ville jeg ikke bryde mig om.
Men jeg kan godt forstå du gerne vil se en fødsel...det er noget af det største...ever.
Jeg var med til min venindes, da hun fik sin dejlige datter, og jeg var høj af oplevelsen i flere uger efter LOL
Og den tilknytning man får til barnet, er bare noget helt specielt.

Kærligst
Sussie
Anmeld