Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sødt navn - vores hund hedder det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Superdansker skriver: Abbey er et rigtig sødt navn, og hun vil ikke blive drillet.
Abbey er et rigtig sødt navn, og hun vil ikke blive drillet.
Mange tak, man vil jo aldrig bevidst sørge for at et barn bliver drillet )
Stefanie8 skriver: Jeg ved ikke helt om det skal ske nu, men har jo lidt ondt i ryggen og det plejer jeg ikke at ha', så nu må vi se.... - ja det er PKS, da jeg havde en slem fødsels første gang som burde være end med AKS. Men nu må vi se, jeg hopper i hvert fald i seng og så må jeg jo vågne hvis det gør for ondt, he he
Jeg ved ikke helt om det skal ske nu, men har jo lidt ondt i ryggen og det plejer jeg ikke at ha', så nu må vi se.... - ja det er PKS, da jeg havde en slem fødsels første gang som burde være end med AKS. Men nu må vi se, jeg hopper i hvert fald i seng og så må jeg jo vågne hvis det gør for ondt, he he
uh har jo været spændt på hvordan det ser ud i dag, update update
Maja84 skriver: uh har jo været spændt på hvordan det ser ud i dag, update update
He he, vågnede faktisk et par gange i nat fordi ryggen ikke havde helt godt og det har været det samme hele dagen idag, men ikke noget der har udviklet sig til smerter, desværre. Vil så gerne have hende ud snart ) Skal nok skrive herinde lige så snart der sker noget, he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128