Hvad synes I om navnet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Maalene

Synes faktisk det er meget sødt - men synes det ser sjovt ud, sådan som det er stavet... Men kan godt være det bare er mig den er gal med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

hende-nanna

De blev gift i Westminster Abbey 

Men udover det, synes jeg navnet er sødt.  Men jeg ville nu heller ikke tro det var godkendt i Danmark, da jeg forbinder det med et engelsksproget land

Anmeld

6. juli 2011

lhn89

Jeg synes også det er et super fint navn!  

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

6. juli 2011

Noneother

Jeg synes faktisk det er rigtig sødt. Det eller Maggie.

Synes Sophie/sofie er lidt for ordinært.

-Og nej jeg tror ikke hun vil blive drillet med det navn. Der er sgutte noget børn lige forbinder Abbey med. Det rimer heller ikke på noget "sjovt"

Anmeld

6. juli 2011

Mi

Jeg kan godt lide Abbey, og også Maggie. Det kan jeg ikke forestille mig at hun vil blive drillet med.

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Me like  

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

Stefanie8 skriver:

Hej Tøser, 

Med en Irsk far og mig som dansk mor skal vi bruge et navn som kan udtales internationalt. 

Min mand er helt vild med navnet Abbey og det er sjovt nok godkendt som navn i Danmark (var jeg lidt overrasket over) 

Ellers har vi tænkt på Maggie, Sophie (det er der bare en del der hedder) og Jamie (men det kan også være et drengenavn, så den ved jeg ikke helt om jeg er vild med) 

Hva' synes I om Abbey, da det klart er det navn som min kære mand har groet sig fast på...... Ville barnet blive drillet ( - min mand fik forøvrigt ideén da Kathy og Prins Wiliam vidst blev gift i en Kirke som hed Abbey et eller andet) he he...... 

Jeg synes da det er et pænt navn, synes så stavemåden Abby er pænere (går ud fra det udtales sådan)

Anmeld

6. juli 2011

1000Ben

Maja84 skriver:

Jeg synes da det er et pænt navn, synes så stavemåden Abby er pænere (går ud fra det udtales sådan)

Ja det kan vidst staves på lidt forskellige måder, Abby, Abbey og Abbie - skal da lige have tjekket om Abby også er godkendt for så er jeg da helt enig i at det ser bedre ud 

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

Stefanie8 skriver:

Ja det kan vidst staves på lidt forskellige måder, Abby, Abbey og Abbie - skal da lige have tjekket om Abby også er godkendt for så er jeg da helt enig i at det ser bedre ud 

Ja det ved jeg selvfølgelig ikke, men synes dte er et smukt navn, jeg ikke troede man måtte bruge i Danmark, så kunne jeg godt selv finde på at bruge det

Anmeld

6. juli 2011

mor til 2 skønne piger .

Stefanie8 skriver:

Hej Tøser, 

Med en Irsk far og mig som dansk mor skal vi bruge et navn som kan udtales internationalt. 

Min mand er helt vild med navnet Abbey og det er sjovt nok godkendt som navn i Danmark (var jeg lidt overrasket over) 

Ellers har vi tænkt på Maggie, Sophie (det er der bare en del der hedder) og Jamie (men det kan også være et drengenavn, så den ved jeg ikke helt om jeg er vild med) 

Hva' synes I om Abbey, da det klart er det navn som min kære mand har groet sig fast på...... Ville barnet blive drillet ( - min mand fik forøvrigt ideén da Kathy og Prins Wiliam vidst blev gift i en Kirke som hed Abbey et eller andet) he he...... 

synes ikke om navnet ,
men kan godt lide de 2 andre .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.