Hej alle sammen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. juli 2011

JustAnotherName

Muhmi skriver:

Vil lige hilse at sige at du ikke skal købe bøger der er mere end to år gamle... Det er ikke sjovt at sidde og lede efter det de andre læser fordi bøgerne bliver opdateret næsten årligt... Bare et godt råd fra én der selv har prøvet det...

Desuden kan du risikere at det det de andre læser om slet ikke står i din bog fordi man hele tiden finder ud af nye ting om ældreplejen, derfor opdateres bøgerne også så tit som de gør...

Ok.

Jeg afsluttede lige i sidste uge, og var på hold med 3 andre elever, som havde ældre bøger. De skulle lige lede en side længere frem eller tilbage. Men ellers var siderne bygget op på samme måde, og der stod de nøjagtigt samme ting deri...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Muhmi

JustAnotherName skriver:

Ok.

Jeg afsluttede lige i sidste uge, og var på hold med 3 andre elever, som havde ældre bøger. De skulle lige lede en side længere frem eller tilbage. Men ellers var siderne bygget op på samme måde, og der stod de nøjagtigt samme ting deri...  

Hvor meget ældre var de bøger så? For vi oplevede én der havde købt bøger der var tre år for gamle og dem kunne hun næsten ikke bruge til en skid...

Anmeld

5. juli 2011

JustAnotherName

Muhmi skriver:

Hvor meget ældre var de bøger så? For vi oplevede én der havde købt bøger der var tre år for gamle og dem kunne hun næsten ikke bruge til en skid...

Svar skyldig ...tjekkede ikke lige udgivelses året i deres bøger

Anmeld

5. juli 2011

Muhmi

Hehe

Anmeld

5. juli 2011

bøgelund

JustAnotherName skriver:

Jeg tror i øvrigt at jeg kender en, som GODT vil købe dine bøger.... Måske.
Jeg linker lige dette indlæg til hende, så kan hun jo tage kontakt til dig, hvis det er, ikk  ?!

havde slet ikke tænkt over det med konto nummer.. 

men tak..

i vender bare tilbage, hvis i er interesseret. de er ikke til salg nogle steder, så det haster ikke med tilbagemelding.  

Anmeld

5. juli 2011

JustAnotherName

bøgelund1 skriver:

havde slet ikke tænkt over det med konto nummer.. 

men tak..

i vender bare tilbage, hvis i er interesseret. de er ikke til salg nogle steder, så det haster ikke med tilbagemelding.  

Har informeret hende jeg vidste der manglede, men hun har fået bøgerne af en anden i mellemtiden, så det var ikke aktuelt alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.