Hej alle sammen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. juli 2011

bøgelund

camillahej skriver:

Vil give 400  i alt for dem for er ikke sikker på det er de samme bøger mere nemlig. knus

vil så du ikke finde ud af det først? om det er overhovedet kan bruges.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

camillahej

Christina.78 skriver:

ok, lidt længere væk end jeg..øv..kunne have været sjovt at skulle føælges ad..

Hvor skal du da gå?

Anmeld

4. juli 2011

camillahej

bøgelund1 skriver:

vil så du ikke finde ud af det først? om det er overhovedet kan bruges.. 

Det er lige meget, hvis de ikke kan bruges det er min far der vil betale og han vil gerne give mig dine de gamle og hvis de ikke virker giver han mig bare nogle nye

Har du kontonr og regnr, så overføre jeg 400kr med det samme hvornår kan du sende dem?

Anmeld

4. juli 2011

bøgelund

Det er lige meget, hvis de ikke kan bruges det er min far der vil betale og han vil gerne give mig dine de gamle og hvis de ikke virker giver han mig bare nogle nye

Har du kontonr og regnr, så overføre jeg 400kr med det samme hvornår kan du sende dem?

okay.. kan sende dem, når pengene står på kontoen, så enten imorgen eller onsdag.. 

det eneste er, at der er lidt overstregninger. men det er langt fra meget.. kan du leve med det?

du kan overføre pengene til:

Anmeld

5. juli 2011

Christina.78

camillahej skriver:

Hvor skal du da gå?

Esbjerg

Anmeld

5. juli 2011

camillahej

okay.. kan sende dem, når pengene står på kontoen, så enten imorgen eller onsdag.. 

det eneste er, at der er lidt overstregninger. men det er langt fra meget.. kan du leve med det?

HEj Søde er ked af det men har lige forhørt mig og der er kommet nyere bøger så skal ikke bruge dine sorry. knus

Anmeld

5. juli 2011

JustAnotherName

HEj Søde er ked af det men har lige forhørt mig og der er kommet nyere bøger så skal ikke bruge dine sorry. knus

Selvom der er kommet nyere bøger, så kan de ældre godt benyttes.
Du vil bare opleve at det ikke altid er samme sidenummer i skal slå op på, for at finde de samme ting. Men ellers er de bygget ens op, og det er de samme ting der står.

Jeg gik i klasse med et par stykker, som brugte ældre bøger. Der stod det samme deri, men bare ikke altid på samme side, som i de nyere

Og så er 400,-  i øvrigt billigt, vil jeg mene!! ....Men det er jo unok nderordnet, hvis farmand betaler. Så kan du snildt få de dyre, nyeste bøger.

Anmeld

5. juli 2011

JustAnotherName

Bare et velment råd , en anden gang. Tag at send en privat besked med dine konto-oplysninger i stedet, så alle og enhver ikke kan se det. Ikke at der sker noget ved det, men bare for din egen sikkerheds skyld. Det er jo ærgeligt, når nu at køber muligvis slet ikke er interesseret alligevel, og så hænger dine personlige konto/reg-oplysninger her, hvor alle kan se

- Det er sagt i en god mening!

Anmeld

5. juli 2011

JustAnotherName

Jeg tror i øvrigt at jeg kender en, som GODT vil købe dine bøger.... Måske.
Jeg linker lige dette indlæg til hende, så kan hun jo tage kontakt til dig, hvis det er, ikk  ?!

Anmeld

5. juli 2011

Muhmi

Vil lige hilse at sige at du ikke skal købe bøger der er mere end to år gamle... Det er ikke sjovt at sidde og lede efter det de andre læser fordi bøgerne bliver opdateret næsten årligt... Bare et godt råd fra én der selv har prøvet det...

Desuden kan du risikere at det det de andre læser om slet ikke står i din bog fordi man hele tiden finder ud af nye ting om ældreplejen, derfor opdateres bøgerne også så tit som de gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.