hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

ønskebørn74

rogerrasch skriver:

et lille inlæg fra min kæreste af så ville han høre hvilke køn jeres mænd helst ville have da i var gravide?? fordi han håber mest på at det bliver en pige jeg venter mig

Min mand vil helst have en dreng, men bliver lige så glad for en pige... Når han lige skal lege sej mand... Holdes der om de ædlere dele og udbrydes... I vores familie laver vi kun drenge... Hø Hø.. Min dejlige tosse... GG..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

twinny

Min kæreste håbede på en dreng...  Og om vi ikk skal have to drenge..

Anmeld

4. juli 2011

rogerrasch

LilleMie skriver:

Vil I kende kønnet inden fødslen? Indtil videre vil vi ikke, det skal være en overraskelse, men det kan jo være nysgerrigheden bliver for stor senere

jeg vil gerne vide kønnet men min kæreste ved ikke om han vil endnu så hvis han ikke vil så må jeg også hellere lade være for er ikke særlig god til at holde på en hemmelighed der ligefrem drejer sig om sådan noget 

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Min kæreste var ligeglad, men var af en eller anden grund overbevist om at det var en pige, så han blev meget overrasket til skanningen, da han så en lille tap

Anmeld

4. juli 2011

Fenja09

Min kæreste ønskede kun at bebsen var/er sund og rask - det er vores første, så her har vi været "ligeglade" med kønnet

Anmeld

4. juli 2011

Moar2011

min kæreste var ligeglad, bare det var sund og rask .. og det samme havde jeg  - og vi blev så  lykkelige da vi så det var en smuk lille drng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.