hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

rogerrasch

et lille inlæg fra min kæreste af så ville han høre hvilke køn jeres mænd helst ville have da i var gravide?? fordi han håber mest på at det bliver en pige jeg venter mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

-Sigrid-

rogerrasch skriver:

et lille inlæg fra min kæreste af så ville han høre hvilke køn jeres mænd helst ville have da i var gravide?? fordi han håber mest på at det bliver en pige jeg venter mig

Jeg tror det er en pige, så derfor tror han meget bestemt at det er en dreng - men tror han er total ligeglad 

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

rogerrasch skriver:

Min kæreste ønskede en pige Fordi han synes, at drengebørn har det med at blive mindre udfarende og ballademagere, når de har en storesøster til at holde dem i nakken Hvis de ikke har en storesøster men er den ældste, er de ofte lidt mere udfarende, og hvis de har en storebror, er det endnu værre. Hehe! Sådan er det self. ikke i alle tilfælde, men det er bare ud fra egne oplevelser osv. Så derfor ønskede han pige, hvilket han også får

Anmeld

4. juli 2011

TrineMine86

rogerrasch skriver:

Min kæreste ønskede sig brændende en dreng, og minsandten om det ikke er en lille fyr der ligger og sparker under mit bryst  kæresten blev vildt glad da vi hørste det til MD scanning, til trods for at vi selvfølgelig kun håbede på at det var et sundt og rask barn

Anmeld

4. juli 2011

TbCp

Min mand ville helst have en pige og det fik vi også
Her med nr. 2 har han vist ikke nogen særlige ønsker

Anmeld

4. juli 2011

december-babyen

Min kæreste ønskede sig brændene en lille pige men vi skal have en dreng og nu er kæresten lige så glad for det

Anmeld

4. juli 2011

mor 2010

rogerrasch skriver:

her ville vi begge gerne ha en dreng men vi blev (selvfølgelig) på ingen måder skuffede da vi fik af vide det blev en pige

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Herhjemme vil mænden havde piger først og mindsandten om det ikke er piger der gemmer sig derinde. Men som jeg siger, kvinderne bestemmer antal, mænde bestemmer kønnene. Synes de fleste i trådens mænd, har fået/vil få hvad de ville.

Anmeld

4. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Mike håbede lidt på en dreng, men ville blive lige glad uanset kønnet, bare det var sund og rask.. Og da vi til scanningen fik afvide det var en pige, udbrød han at vi skulle have en lille prinsesse..

Anmeld

4. juli 2011

Worldwide

Kæresten min ønskede sig et sundt og raskt barn Ej, vi var begge opsat på en dreng, men sådan skulle det ikke gå Han har nu 4 piger, så den næste må meget gerne være en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.