hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Ludo

Min kæreste har altid ønsket sig en dreng og håber at der ligger en derinde.

Men alligevel ville han ikke vide kønnet til MD for har siger selv at han er sikker på at det er en dreng så nu må vi se hvad der kommer ud til november.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mauser.

Min kæreste var ligeglad, men da jeg ønskede mig en pige ville han gerne give mig det  - og det er det også .. 

Anmeld

4. juli 2011

rogerrasch

hehe ja okay vi havde nemlig hørt de fleste mænd ville have drenge  så han ville lige høre om han var helt vild underlig hehe

Anmeld

4. juli 2011

Silas&Mille

Her ønskede han sig en dreng. Kæresten komme rså også fra en familie der går MEGET op i ishockey, så han vi jo gerne have en dreng der kan spille

Han fik så også en dreng 

Personligt ønskede jeg mig nok også mest en dreng, nok fordi jeg selv er mest drenget og ALDRIG har gået op i hverken makeup eller tøj og mode Men var det blevet en pige havde vi jo elsket hende lige så højt som vi elsker vores søn.

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

rogerrasch skriver:

et lille inlæg fra min kæreste af så ville han høre hvilke køn jeres mænd helst ville have da i var gravide?? fordi han håber mest på at det bliver en pige jeg venter mig

Min første mand ville gerne have en pige..og det fik vi...nr 2 var helt parat til at tage hvad der kom med de to næste (en pige og en dreng)..og min nuværende ville også gerne have haft en lille pige, men de blev jo så ikke til noget....men han er overlykkelig for børnebørnene, hvor der er en dreng og to piger

Jeg ved fra min far at han inderligt ønskede sig en pige..og så var det jo heldigt at han fik det..især fordi jeg er deres eneste barn

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

LilleMie

Min kæreste ønsker sig en dreng, han kan spille fodbold med i haven! Men det hænger også sammen med, at de fleste af hans søstres børn er piger, så det kunne være godt med lidt balance og hans nevø på 8 år, håber også på en dreng .

Men får vi en lille pige, så ved jeg, at han bliver lige så lykkelig.

Selv er jeg ligeglad, men jeg vil da gerne have begge køn på et tidspunkt.

Anmeld

4. juli 2011

rogerrasch

LilleMie skriver:

Min kæreste ønsker sig en dreng, han kan spille fodbold med i haven! Men det hænger også sammen med, at de fleste af hans søstres børn er piger, så det kunne være godt med lidt balance og hans nevø på 8 år, håber også på en dreng .

Men får vi en lille pige, så ved jeg, at han bliver lige så lykkelig.

Selv er jeg ligeglad, men jeg vil da gerne have begge køn på et tidspunkt.

ja sådan har jeg det også at jeg gerne vil have en af hver, lige nu håber jeg på det bliver en lille pige men ved også at jeg bliver vildt glad selvom det måske er en dreng der ligger inde i maven på mig lige nu

Anmeld

4. juli 2011

LilleMie

rogerrasch skriver:

ja sådan har jeg det også at jeg gerne vil have en af hver, lige nu håber jeg på det bliver en lille pige men ved også at jeg bliver vildt glad selvom det måske er en dreng der ligger inde i maven på mig lige nu

I starten håbede jeg også mest på en pige som den første! Men jo mere han snakker om en dreng, jo mere tænker jeg det også kunne være ret hyggeligt med en dreng først. Og lige nu kan jeg ærligt sige, at jeg er ligeglad med kønnet, men det kan være at det ændrer sig . Men alt i alt ved jeg, vi bliver lykkelige, lige meget hvem der kommer ud til os!

Anmeld

4. juli 2011

rogerrasch

LilleMie skriver:

I starten håbede jeg også mest på en pige som den første! Men jo mere han snakker om en dreng, jo mere tænker jeg det også kunne være ret hyggeligt med en dreng først. Og lige nu kan jeg ærligt sige, at jeg er ligeglad med kønnet, men det kan være at det ændrer sig . Men alt i alt ved jeg, vi bliver lykkelige, lige meget hvem der kommer ud til os!

ja sådan har jeg det også, jeg er ikke typen der bliver skuffet over kønnet selvom jeg måske håber på en pige 

Anmeld

4. juli 2011

LilleMie

rogerrasch skriver:

ja sådan har jeg det også, jeg er ikke typen der bliver skuffet over kønnet selvom jeg måske håber på en pige 

Vil I kende kønnet inden fødslen? Indtil videre vil vi ikke, det skal være en overraskelse, men det kan jo være nysgerrigheden bliver for stor senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.