Min Drøm I nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Dreamer1987 skriver:

Nåh ok. Der er jo nogen som ikke kan teste positiv før et godt stykke ind i graviditeten – måske er det tilfældet med din nummer 2.

Det er da os på tide han bliver storebror, håber da at det snart sker. Du må da lige give en update om en uges tid.

Ja ! alle er begyndt at spørge ind til os, alle vegne, også pædagogerne i børnehaverne... de prøver at pakke det lidt ind med deres spørgsmål.. men man ved jo hvad deres spørgsmål er . skal i ikke have flere børn!... det er hårdt, nu når vi kæmper for det... men det skal nok komme er jeg sikker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja ! alle er begyndt at spørge ind til os, alle vegne, også pædagogerne i børnehaverne... de prøver at pakke det lidt ind med deres spørgsmål.. men man ved jo hvad deres spørgsmål er . skal i ikke have flere børn!... det er hårdt, nu når vi kæmper for det... men det skal nok komme er jeg sikker på

Og skal nok give Opdate ;D

Anmeld

4. juli 2011

Dreamer1987

Anonym skriver:

hehe nej har ik lige nogle teste liggende... men synes os det skulle være lidt utroligt hvis jeg er gravid , efter som vi har kæmpet i 2½ år nu... og forventer først mens i næste uge, og har ingen graviditets symptomer... men jeg håber da et eller andet sted jeg er gravid så vores store dreng på snart 5 år kan blive storebror...

Nåh ok. Der er jo nogen som ikke kan teste positiv før et godt stykke ind i graviditeten – måske er det tilfældet med din nummer 2.

Det er da os på tide han bliver storebror, håber da at det snart sker. Du må da lige give en update om en uges tid.

Anmeld

4. juli 2011

Krussedulle

Uh hvor spændende.. ... Ville bare lige indskyde at jeg blev gravid i første forsøg, og jeg drømte også at jeg fik en positiv test.. hvilket jeg så gjorde

Anmeld

4. juli 2011

Dreamer1987

Anonym skriver:

JA det er ikke så rart når man godt kan få stillet sådan et ledende spørgsmål, men det kommer når i mindst venter det, det er jeg sikker på. Men er da spændt på om det skulle komme en positiv test her om en uges tid. 

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Uh hvor spændende.. ... Ville bare lige indskyde at jeg blev gravid i første forsøg, og jeg drømte også at jeg fik en positiv test.. hvilket jeg så gjorde

super fedt...

jeg drømte ikke om positivt teste.. jeg drømte at der var en som rørte mig på maven og sagde til mig: du er gravid og så sagde jeg: nej det er jeg ikke... og så lagde jeg mig ned i drømmen, og så kunne jeg tydeligt mærke en lille arm og 5 små finger... det var en fantastisk drøm...

ved ik om jeg skal fortælle kæresten om drømmen

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Dreamer1987 skriver:

JA det er ikke så rart når man godt kan få stillet sådan et ledende spørgsmål, men det kommer når i mindst venter det, det er jeg sikker på. Men er da spændt på om det skulle komme en positiv test her om en uges tid. 

ja er spændene

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.