Min Drøm I nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

hej alle

for første Gang i nat har jeg drømt at jeg er gravid, at jeg kunne mærke en lille arm og fem små finger...

har prøvet at blive gravid i 2 år, uden det har lykkeds, og har aldrig drømt at jeg var gravid før... men gjorde jeg i nat, det var en skøn drøm, men sagen er den, hvis det nu er rigtigt ! Ja så er det virkelig utroligt men også lidt forvirrende, jeg har nemlig lige fået elevplads som jeg skal være på i 2 år.. 

men altså. hva så?? jeg dropper altså ikke graviditet pga en læreplads.. man må vel gerne få børn selvom man har fået elevplads..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Camillakn

Anonym skriver:

hej alle

for første Gang i nat har jeg drømt at jeg er gravid, at jeg kunne mærke en lille arm og fem små finger...

har prøvet at blive gravid i 2 år, uden det har lykkeds, og har aldrig drømt at jeg var gravid før... men gjorde jeg i nat, det var en skøn drøm, men sagen er den, hvis det nu er rigtigt ! Ja så er det virkelig utroligt men også lidt forvirrende, jeg har nemlig lige fået elevplads som jeg skal være på i 2 år.. 

men altså. hva så?? jeg dropper altså ikke graviditet pga en læreplads.. man må vel gerne få børn selvom man har fået elevplads..

Det lyder som en skøn drøm Men vent nu med at glæde dig for meget ...

Men du kan sagtens tage barsel fra din uddannelse, (elevplads). Men de blir nok ikke så glade for dig, for det er sikkert dem som skal betale din barsel. Men du skal da ha det barn hvis i er gravide ...

Alt held og lykke herfra

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Det lyder som en skøn drøm Men vent nu med at glæde dig for meget ...

Men du kan sagtens tage barsel fra din uddannelse, (elevplads). Men de blir nok ikke så glade for dig, for det er sikkert dem som skal betale din barsel. Men du skal da ha det barn hvis i er gravide ...

Alt held og lykke herfra

ja præsis... ja altså jeg glæder mig heller ikke til noget... det behøver jo ikke være graviditet selvom jeg har drømt det... jeg håber ikke på jeg er gravid lige nu nemlig...

vil helst vente , men man kan jo ik ha styr på det... det er sgu forvirrende... hehe

Anmeld

4. juli 2011

NJN

Ja, det er fantastisk at drømme sådan en drøm..

Jeg er kun igang med 3 forsøg på at blive gravid, men 1 gang har jeg drømt at jeg stod med en positiv test, nogle dage senere havde jeg en positiv test i hånden, dog endte det i biokemisk, men alligevel ret vildt..

for at den er der. 

Anmeld

4. juli 2011

Dreamer1987

Anonym skriver:

hej alle

Hej Frk. K

Ej hvor dejligt med sådan en spændende drøm.

Jeg kan fortælle dig så meget, at jeg allerede er elev og har også været gravid men fik en SA i 8 uge.  Men der er ikke noget i vejen for at fortælle at du er gravid. Dog synes jeg det er fornuftigt at vente til den er sikker altså ca. 3 mdr. inde i din graviditet eftersom der bliver lavet planer om hvornår du skal gå fra og hvis der nu sker noget uventet, er det ikke så fedt, at alt muligt er sat i gang…..hvis du forstår mig.

Men din elevtid bliver bare forlænget ”ikke andet”.

fingre for den er der.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

ja det er... har hørt mange som er gravide efter de har drømt det, men jeg vil gerne have der går noget tid nu.. for vil absolut heller ikke miste min elevplads....

men altså.. alt ting har en pointe.. og er jeg gravid nu , jamen så¨er det nok bare menningen at det skal være sådan

og så må jeg tage alt som det kommer...

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Dreamer1987 skriver:

Hej Frk. K

Ej hvor dejligt med sådan en spændende drøm.

Jeg kan fortælle dig så meget, at jeg allerede er elev og har også været gravid men fik en SA i 8 uge.  Men der er ikke noget i vejen for at fortælle at du er gravid. Dog synes jeg det er fornuftigt at vente til den er sikker altså ca. 3 mdr. inde i din graviditet eftersom der bliver lavet planer om hvornår du skal gå fra og hvis der nu sker noget uventet, er det ikke så fedt, at alt muligt er sat i gang…..hvis du forstår mig.

Men din elevtid bliver bare forlænget ”ikke andet”.

fingre for den er der.

det lyder dejligt... at det godt kan lade sig gøre alligevel

jeg vil vente til jeg er 4 måneder henne hvis jeg er gravid nu... lidt strengt, men har altså kæmpet og kæmpet med 2 års HG uddannelse og har os kæmpet for at få elevplads, så det må ik gå i vasken...

Anmeld

4. juli 2011

Dreamer1987

Anonym skriver:

det lyder dejligt... at det godt kan lade sig gøre alligevel

jeg vil vente til jeg er 4 måneder henne hvis jeg er gravid nu... lidt strengt, men har altså kæmpet og kæmpet med 2 års HG uddannelse og har os kæmpet for at få elevplads, så det må ik gå i vasken...

Det kan det helt sikkert, og det er kun fornuftigt at vente til den er helt sikker.

Har du da testet om du nu også er gravid og drømmen holder stik??

Kan godt forstå dig. Jeg håber også snart vi kan teste positiv igen.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Dreamer1987 skriver:

Det kan det helt sikkert, og det er kun fornuftigt at vente til den er helt sikker.

Har du da testet om du nu også er gravid og drømmen holder stik??

Kan godt forstå dig. Jeg håber også snart vi kan teste positiv igen.

hehe nej har ik lige nogle teste liggende... men synes os det skulle være lidt utroligt hvis jeg er gravid , efter som vi har kæmpet i 2½ år nu... og forventer først mens i næste uge, og har ingen graviditets symptomer... men jeg håber da et eller andet sted jeg er gravid så vores store dreng på snart 5 år kan blive storebror...

Anmeld

4. juli 2011

Dreamer1987

Anonym skriver:

hehe nej har ik lige nogle teste liggende... men synes os det skulle være lidt utroligt hvis jeg er gravid , efter som vi har kæmpet i 2½ år nu... og forventer først mens i næste uge, og har ingen graviditets symptomer... men jeg håber da et eller andet sted jeg er gravid så vores store dreng på snart 5 år kan blive storebror...

Nåh ok. Der er jo nogen som ikke kan teste positiv før et godt stykke ind i graviditeten – måske er det tilfældet med din nummer 2.

Det er da os på tide han bliver storebror, håber da at det snart sker. Du må da lige give en update om en uges tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.