Så har jeg købt ægløsningstest...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Bette-mor9o

Vi prøver allerede igen med at få nummer 2, og lige pt har jeg besøg af tante rød. Men den 16-21 juli, skal jeg tage ægløsningsteste.
Vores søn er godtnok kun 7mdr, men jeg vil gerne ha' mine børn rimelig tæt på hinanden.

Jeg brugte også ægløsningsteste ved Jonas, 1½ md senere var jeg gravid. Så jeg håber lidt på det nok går lidt længere end jeg tester postivt med nummer 2. Men nu må vi se!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det skulle den gerne.. Medmindre du HAR haft ÆL, så bliver den svagere og svagere... Men hvis ikke den har været der så skulle den gerne blive tydeligere for hver dag du nærmer dig ÆL... Det kan dog svinge lidt, jeg har oplevet at den er blevet svagere en af dagene og så tydeligere igen...

Hvis din cyklus har været så lang begge gange tror jeg at jeg ville starte med at teste de der 17-18 dage efter sidste mens... Det kan selvfølgelig ske at du så misser den, men så ved du det til næste gang, men hvis den lå på præcis 34 dage begge gange så tror ejg godt du kan regne med det :-)

Mht at den kommer 24 timer efter positiv test, så vil i være helt sikre på at ramme hvis i sexer den dag den er positiv samt dagen efter... :-) Så kan i stort set ikke gå galt i byen ;-)

Held og lykke med det...

Det er altså underligt. jeg startede med at teste i mandags, hvilket var på 15. dagen og siden da er testene faktisk blevet svagere og svagere, så ud fra det du skriver kan det tyde på jeg har haft ægløsning så...

Anmeld

8. juli 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Nu vil jeg så forsøge mig med en anden måde at blive gravid på - så må vi se om det virker... Har købt ægløsningstest!

Nogen der har brugt dem?
Jeg er meget i tvivl, for har kun 2 x mens. at regne ud fra, så er i tvivl om min cyklus er rigtig. men noget skal der jo forsøges i denne kamp!

Jeg blev gravid i første hug, da vi gik udfra ægløsningstesten. 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Jeg blev gravid i første hug, da vi gik udfra ægløsningstesten. 

så kan jg så håbe på den er der denne gang - men tvivler, for mine tests er blevet svagere og svagere siden jeg startede med at teste... eget underligt!

Anmeld

8. juli 2011

Masig

Anonym skriver:

Det er altså underligt. jeg startede med at teste i mandags, hvilket var på 15. dagen og siden da er testene faktisk blevet svagere og svagere, så ud fra det du skriver kan det tyde på jeg har haft ægløsning så...

Hmm.. ja kunne godt tyde på det, men man kan ikke altid regne med det. Som ejg skrev har jeg også oplevet at de bare var svage, men lige pludselig blev den tydeligere og så positiv... Så der er håb endnu

Anmeld

8. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Nu vil jeg så forsøge mig med en anden måde at blive gravid på - så må vi se om det virker... Har købt ægløsningstest!

Nogen der har brugt dem?
Jeg er meget i tvivl, for har kun 2 x mens. at regne ud fra, så er i tvivl om min cyklus er rigtig. men noget skal der jo forsøges i denne kamp!

ved ikke hvilke du har købt, men er man lidt i tvivl, kan jeg anbefale de digitale, der er man slet ikke i tvivl, har selv efter meget bøvl med de almindelige, haft stor glæde af de digitale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.