Anonym skriver:
har kun haft 2 mens. efter en abort. så det var den 15. maj og 19. juni, hvilket jo giver en cyklus på 34 dage = jeg skal starte med at teste (mener det er ) 18 dage efter d. 19. juni. Men problemet ligger lidt i om jeg kan regne med mens kommer samme tid næste gang 
GOdt du skrev det med ÆL først kommer ca 24 timer efter, for det vidste jeg ikke
- Men skal lige høre dig. Hvis jeg tester en dag og der er to streger, men teststregen er svagere = negativ, men vil så sige den med dagene får mere og mere farver ? - eller hvordan hænger det sammen?
Ja det skulle den gerne.. Medmindre du HAR haft ÆL, så bliver den svagere og svagere... Men hvis ikke den har været der så skulle den gerne blive tydeligere for hver dag du nærmer dig ÆL... Det kan dog svinge lidt, jeg har oplevet at den er blevet svagere en af dagene og så tydeligere igen...
Hvis din cyklus har været så lang begge gange tror jeg at jeg ville starte med at teste de der 17-18 dage efter sidste mens... Det kan selvfølgelig ske at du så misser den, men så ved du det til næste gang, men hvis den lå på præcis 34 dage begge gange så tror ejg godt du kan regne med det :-)
Mht at den kommer 24 timer efter positiv test, så vil i være helt sikre på at ramme hvis i sexer den dag den er positiv samt dagen efter... :-) Så kan i stort set ikke gå galt i byen ;-)
Held og lykke med det...
Anmeld