Graviditet og dårlig mave... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Happiness

Mka skriver:

Tror der går en uges tid så kommer den lille , er du også mega træt? og lige haft en periode med masser af energi. Det var sådan jeg havde det de sidste 2 uger, men gik også 9 dage over

Uh kunne være dejligt hvis han er her om en uges tid Er ikke voldsom træt, synes mere jeg har mere energi end jeg har haft. Eller det er så lidt udmattende at blive tømt ud...

Tør ikke håbe for meget. Det kan jo være så meget. Men nu må vi se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Bestemt ikke sjovt... Nøj det gik mig på... Der skulle ingenting til, før jeg tudet... 

Forstår jeg godt! Og kan forestille mig at folk konstant ringede og hørte om der var sket noget...

Folk er allerede begyndt her, og jeg har altså ikke engang nået termin endnu!

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

MissChrista skriver:

Det kom i perioder.. Det var ikke sådan, så det stod ud af mig til højre og venstre i flere uger ;P Men det kom i perioder - gerne et par dage af gangen.. Og typisk for mig - var det ALTID om natten.. Så jeg sad meget tit på toilettet om natten i timer ØV

Heldigvis går det jo over igen

Puha... Og nattesøvn er jo heller ikke noget gravide ligefrem har masser af! Så kan lige forestille mig det

Men altid noget at det ikke var konstant Så er man da helt afkraftet til fødslen

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Forstår jeg godt! Og kan forestille mig at folk konstant ringede og hørte om der var sket noget...

Folk er allerede begyndt her, og jeg har altså ikke engang nået termin endnu!

Årh ja, folk ringede også til mig konstant og sms'ede... Denne gang her, er der slet ikke nogle af familierne der får at vide at jeg er i fødsel og at vi tager på FG... Det sker bare... Jeg ignorere opkald og sms fra folk når de begynder på det... 

Tænker så først at familierne får det at vide når vi kommer hjem... Ved det ikke helt endnu... Et vennepar skal passe Julie mens vi er afsted... Og min plejesøster skal med til fødslen, for at være der for kæresten, han blev rigtig skidt sidste gang... Så de er de eneste ved noget, og får også at vide de skal tie stille... 

Anmeld

1. juli 2011

Mka

Happiness skriver:

Uh kunne være dejligt hvis han er her om en uges tid Er ikke voldsom træt, synes mere jeg har mere energi end jeg har haft. Eller det er så lidt udmattende at blive tømt ud...

Tør ikke håbe for meget. Det kan jo være så meget. Men nu må vi se...

Hi hi ja det er det også, Gætter på at du er mega træt næste uge og så kommer han, lørdag den 9 hi

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

Mka skriver:

Hi hi ja det er det også, Gætter på at du er mega træt næste uge og så kommer han, lørdag den 9 hi

Hihi.. Der må han ikke komme, der har min nivø fødselsdag. Men d. 10 må han gerne Der havde min far fødselsdag, så kunne være lidt sjovt

Anmeld

1. juli 2011

Mka

Happiness skriver:

Hihi.. Der må han ikke komme, der har min nivø fødselsdag. Men d. 10 må han gerne Der havde min far fødselsdag, så kunne være lidt sjovt

Åhh ja det kunne være godt så

Anmeld

1. juli 2011

Maise

jeg rendte et par timer og sked MANGE gange i løbet af en dag om natten gik vandet.

Anmeld

2. juli 2011

Kay

uhhhh spændende... men jeg siger nu stadig at det bliver d. 16!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.