Graviditet og dårlig mave... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Jeg har virkelig også haft en periode hvor jeg virkelig havde dårlig mave, det stod også bare ud af mig... Tror nu det er meget normal... 

Tror din krop er ved at gøre klar til fødsel snart 

Så jeg skal ikke være nervøs for baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Så jeg skal ikke være nervøs for baby?

Nej det tror jeg ikke... Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe til FG... 

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

Mka skriver:

Som de andre skriver kroppen gør sig klar, jeg havde dårlig maven en uge før min prinsesse kom til verden

Puha en hel uge... Håber ikke jeg skal rende så lang tid... Men håber da det er fødslen der banker på. Var ellers forberedt på at gå over tid...

Men igen... Det kan jo bare være en virus...

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Nej det tror jeg ikke... Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe til FG... 

Er ikke bekymret nu. Men det er mere hvis det fortsætter... Man blir jo helt afkræftet...

Men puha, nu er jeg da helt oppe at ringe.... Tænk hvis baby kan være her i løbet af nogle dage

Var ellers forberedt på at gå laaangt over tid...

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

MissChrista skriver:

What they said ;D ..
Havde også SYGT dårlig mave op til fødslen.. (et par uger før)

Havde du det konstant, eller bare nogle dage? Kan ikke lige forene mig med tanken om at skulle rende på toilet i mange dage i træk...

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Er ikke bekymret nu. Men det er mere hvis det fortsætter... Man blir jo helt afkræftet...

Men puha, nu er jeg da helt oppe at ringe.... Tænk hvis baby kan være her i løbet af nogle dage

Var ellers forberedt på at gå laaangt over tid...

Det er svært at bedømme det... Men se tiden an... Håber ikke du skal gå langt over tid... Jeg gik lige præcis til 42+0... Årh det dælme træls... 

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Det er svært at bedømme det... Men se tiden an... Håber ikke du skal gå langt over tid... Jeg gik lige præcis til 42+0... Årh det dælme træls... 

Kunne jeg godt forestille mig... Men jeg har bare tænkt at jeg sikkert gik så lang tid over tid. Så kan man kun blive positivt overrasket

Kender nemlig mange der gik så lang tid over..

Anmeld

1. juli 2011

Mor Christa

Happiness skriver:

Havde du det konstant, eller bare nogle dage? Kan ikke lige forene mig med tanken om at skulle rende på toilet i mange dage i træk...

Det kom i perioder.. Det var ikke sådan, så det stod ud af mig til højre og venstre i flere uger ;P Men det kom i perioder - gerne et par dage af gangen.. Og typisk for mig - var det ALTID om natten.. Så jeg sad meget tit på toilettet om natten i timer ØV

Heldigvis går det jo over igen

Anmeld

1. juli 2011

Mka

Happiness skriver:

Puha en hel uge... Håber ikke jeg skal rende så lang tid... Men håber da det er fødslen der banker på. Var ellers forberedt på at gå over tid...

Men igen... Det kan jo bare være en virus...

Tror der går en uges tid så kommer den lille , er du også mega træt? og lige haft en periode med masser af energi. Det var sådan jeg havde det de sidste 2 uger, men gik også 9 dage over

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Kunne jeg godt forestille mig... Men jeg har bare tænkt at jeg sikkert gik så lang tid over tid. Så kan man kun blive positivt overrasket

Kender nemlig mange der gik så lang tid over..

Bestemt ikke sjovt... Nøj det gik mig på... Der skulle ingenting til, før jeg tudet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.