Graviditet og dårlig mave... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
28 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Happiness

Er 39+0 idag og har MEGET dårlig mave.... Sorry detaljerne, men det står ud af mig...

Kan det skade baby, og hvor lang tid må jeg have det? Det har stået på hele dagen, og bliver kun værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Mutti2B

Happiness skriver:

Er 39+0 idag og har MEGET dårlig mave.... Sorry detaljerne, men det står ud af mig...

Kan det skade baby, og hvor lang tid må jeg have det? Det har stået på hele dagen, og bliver kun værre

Uh, det lyder da til at kroppen er ved at gøre sig klar til en fødsel

Anmeld

1. juli 2011

Vial

Det er normalt at tarmene holder sig tømte lige op til en fødsel.

Jeg vågnede en morgen med sindssyg dårlig mave. Kunne intet holde i mig. Kl. 21 gik vandet og jeg fødte efter midnat mine tvillinger ved kejsersnit.

Så med mindre at du har spist noget dårligt - eller der er virus i omløb, hvor du er, så kan det godt være at kroppen er ved at gøre sig klar.

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Jeg har virkelig også haft en periode hvor jeg virkelig havde dårlig mave, det stod også bare ud af mig... Tror nu det er meget normal... 

Tror din krop er ved at gøre klar til fødsel snart 

Anmeld

1. juli 2011

Mka

Som de andre skriver kroppen gør sig klar, jeg havde dårlig maven en uge før min prinsesse kom til verden

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

Mutti2B skriver:

Uh, det lyder da til at kroppen er ved at gøre sig klar til en fødsel

Ej tror du?! Den tanke har jeg slet ikke haft...

Tænkte at jeg bare har spist noget der ikke var helt godt... Eller at jeg er ved at ligge mig med noget. Har nemlig ogs haft småkvalme,,,

Men håber da det er kroppen der gør sig klar!

Anmeld

1. juli 2011

Bette-mor9o

Happiness skriver:

Det er helt normalt, jeg havde tynd mave flere gange op til fødslen.

Men trods det, kan jeg stadig til at lave noget til fødslen, da jeg havde presseveer.

Held & lykke med det hele og fortsat god bedring! :-).

Anmeld

1. juli 2011

Mor Christa

What they said ;D ..
Havde også SYGT dårlig mave op til fødslen.. (et par uger før)

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

KaMa skriver:

Det er normalt at tarmene holder sig tømte lige op til en fødsel.

Jeg vågnede en morgen med sindssyg dårlig mave. Kunne intet holde i mig. Kl. 21 gik vandet og jeg fødte efter midnat mine tvillinger ved kejsersnit.

Så med mindre at du har spist noget dårligt - eller der er virus i omløb, hvor du er, så kan det godt være at kroppen er ved at gøre sig klar.

Ihhh det håber jeg!!! Havde slet ikke tænkt den tanke...

Men har også små kvalme. Så det kan ligeså godt være lidt virus

Men må da lige holde øje med min krop så! Men puha... Det er sgisme ikke sjovt at rende derud konstant...

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

JonasMama2010 skriver:

Det er helt normalt, jeg havde tynd mave flere gange op til fødslen.

Men trods det, kan jeg stadig til at lave noget til fødslen, da jeg havde presseveer.

Held & lykke med det hele og fortsat god bedring! :-).

Hihi... Håber jeg kommer ud med det hele inden da så Ellers er JM nok vant til at tage imod lidt af hvert

Håber da det er fødslen der er på vej og ikke bare en gang virus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.