Lækkert billigt tøj! + bord & andet. opdateret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. juli 2011

TineA

Hej Sikke mange fine ting!Jeg har lige lidt svært ved at finde hovede og hale i det hele, så jeg ville høre om du har følgende tilbage, hvilken str. det er og hvad det koster!Billede 11 - H&M kjole sort/pudderBillede 17 - kjole pudder med sorte båndBillede 22 - sort nederdel med blomsterBillede 27-28  - denim shortsBillede 45 - sort top/kjole med blonder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Pullemulle

Bluse med blonder arme+bryst, brugt fin stand, str. 42/44 (lille i str.) 40 kr.

Hvordan er stoffet? Er den meget gennemsigtig?

Anmeld

2. juli 2011

lollandpigen

Hvad skal du have for billed  5- 12- 50 og hvilket str er de?? Kan ikke lige finde rundt i teksten og billeder...

Anmeld

2. juli 2011

MorTil2<3

Nalle skriver:

Det var godt nok dyrt for portoen

Vi kan godt sige 70

Anmeld

2. juli 2011

MorTil2<3

MaliksMor skriver:

11 - 13 - 15 -38 - 39 - 42 og 47 - hvad er str og pris? Håber jeg har fået skrevet de rigtige :-p

str. og pris står ved hver vare.

Anmeld

2. juli 2011

MorTil2<3

W.. skriver:

Hej Sikke mange fine ting!Jeg har lige lidt svært ved at finde hovede og hale i det hele, så jeg ville høre om du har følgende tilbage, hvilken str. det er og hvad det koster!Billede 11 - H&M kjole sort/pudderBillede 17 - kjole pudder med sorte båndBillede 22 - sort nederdel med blomsterBillede 27-28  - denim shortsBillede 45 - sort top/kjole med blonder

Nu har jeg rettet lidt i det, ku godt se jeg havde rodet det helt vildt men det skulle meget gerne være til at finde ud af nu.. . så tag et kig til så skulle du gerne kunne finde pris og str. alt det som er der nu, er det jeg har tilbage.

Anmeld

2. juli 2011

MorTil2<3

lollandpigen skriver:

Hvad skal du have for billed  5- 12- 50 og hvilket str er de?? Kan ikke lige finde rundt i teksten og billeder...

Så er tekst og billeder rettet. beklager fejlen...

Anmeld

2. juli 2011

MorTil2<3

Pullemulle skriver:

Bluse med blonder arme+bryst, brugt fin stand, str. 42/44 (lille i str.) 40 kr.

Hvordan er stoffet? Er den meget gennemsigtig?

Hej

Selve stoffet er ikke gennemsigtigt, blonderne er lidt, men de slutter over bryset...

Anmeld

2. juli 2011

TineA

En god pris for billede 43 , 20 og 15

Anmeld

2. juli 2011

MorTil2<3

W.. skriver:

En god pris for billede 43 , 20 og 15

Ja, det blir 130 i alt, og porto er ca. 31 kr. Men vi kan da sige 150 inkl. porto..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.