Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisesp83 skriver: Prøver lige igen. Jeg vil gerne købe de bukser på billede 33-34.
Prøver lige igen.
Jeg vil gerne købe de bukser på billede 33-34.
Hej, det er i orden det bliver 21 kr. i porto så lad os sige 60 kr. i alt.. skriv lige en pb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SnartMorTil2<3 skriver: Hej, du må undskylde det sene svar har simpelthen ikke haft tiden til det... Men porto er 35 kr. så det bliver i alt 145 . meeeen lad os bare sige 140, hvis du stadig vil købe... ?
Hej, du må undskylde det sene svar har simpelthen ikke haft tiden til det... Men porto er 35 kr. så det bliver i alt 145 . meeeen lad os bare sige 140, hvis du stadig vil købe... ?
Hejsa
Springer lige fra "sommerfugleblusen" da jeg netop har fået 2 lignende foræret.
Men hvad koster kjolen så - inkl.?
Nummer 18, er det muligt at have en bh indenunder? Altså en uden stropper eller går den så langt ned at man kan se den?
Uh, hvor har du meget feeeedt tøj!
Billede 1 (støvler, benvarmere og stropbluse), læderjakken, billede 54 og 56...Hvor meget, hvis jeg gerne vil købe alt det?
Orv, og hvis billede 4 (sommerfugleblusen?) er ledig alligevel, er jeg også interesseret i den!
cnmigo skriver: Hejsa Springer lige fra "sommerfugleblusen" da jeg netop har fået 2 lignende foræret. Men hvad koster kjolen så - inkl.?
80 kr inkl. p
Lullaby skriver: Nummer 18, er det muligt at have en bh indenunder? Altså en uden stropper eller går den så langt ned at man kan se den?
Det kan du sagtens
SnartMorTil2<3 skriver: Det kan du sagtens
Hvad str babs har du haft i den? For er rimelig stor foroven
Top - send PB med oplysninger
Billemyre skriver: Uh, hvor har du meget feeeedt tøj! Billede 1 (støvler, benvarmere og stropbluse), læderjakken, billede 54 og 56...Hvor meget, hvis jeg gerne vil købe alt det?
Det blir i alt 405 kr. , porto bliver 51 kr. så du kan få det for 420 så har du fået lidt rabat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128