Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SnartMorTil2<3 skriver: Dragør. De er god nok koralfarvede, vil du stadig købe dem så? Jeg skal lige finde ud af portoen det kan jeg gøre ved 14 tiden der er jeg hjemme.. Medmindre du vil kigge forbi ?
Dragør.
De er god nok koralfarvede, vil du stadig købe dem så?
Jeg skal lige finde ud af portoen det kan jeg gøre ved 14 tiden der er jeg hjemme.. Medmindre du vil kigge forbi ?
Ja det vil jeg gerne.
Kan desværre ikke lige sådan komme forbi, bor i midtjylland
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nalle skriver: Ja det vil jeg gerne. Kan desværre ikke lige sådan komme forbi, bor i midtjylland
Ja oka, der lidt langt.. ka jeg godt se
Jeg skriver lige en pb til dig, ved to-tiden, ikke så finder vi ud af det.. Fjerne billedet med det samme...
SnartMorTil2<3 skriver: Ja oka, der lidt langt.. ka jeg godt se Jeg skriver lige en pb til dig, ved to-tiden, ikke så finder vi ud af det.. Fjerne billedet med det samme...
Super!
Hejsa
Hvad ville det her blive ialt:
Billed nr. 4 : Vero moda top med sommerfugleærmer og bindebånd i taljen, brugt men fin stand str. M 50 kr.
Billed nr. 6 : MbyM kjole, brugt 1 gang str. S 60 kr.
cnmigo skriver: Hejsa Hvad ville det her blive ialt: Billed nr. 4 : Vero moda top med sommerfugleærmer og bindebånd i taljen, brugt men fin stand str. M 50 kr. Billed nr. 6 : MbyM kjole, brugt 1 gang str. S 60 kr.
Hej
Jamen porto er jeg ikke helt sikker på da jeg ikke er hjemme så har ik mulighed for at veje det, men tror den ligger på omkring 21 kr.
Så det ville blive .... lad os bare sige 130 medmindre altså portoen er mere... men det kan jeg give dig svar på kl 14.
Ok, vend lige tilbage med porto - tak
Prøver lige igen.
Jeg vil gerne købe de bukser på billede 33-34.
cnmigo skriver: Ok, vend lige tilbage med porto - tak
Hej, du må undskylde det sene svar har simpelthen ikke haft tiden til det... Men porto er 35 kr. så det bliver i alt 145 . meeeen lad os bare sige 140, hvis du stadig vil købe... ?
Nalle skriver: Super!
Hej porto bliver 35 så det er i alt 85 kr.
undskyld det sene svar.
Du får dem til 80 inkl.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128