Navnet er ikke godkendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

isimaven

MelikkazMoar skriver:

tusind tak, ja håber også bare det kan gå igennem..

men hende fra kirken der ringede og fortalte mig idag det ikke var gokendt, sagde det ikke var sikkert det kunne gå igennem før efter den dato vi har bestilt dåb,

Træls hvis I skal til at udsætte dåben :/ men vi må håbe det kan gå stærkt x

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Bare mig..

MelikkazMoar skriver:

ja der er ikke noget værre end at ens navn bliver sagt eller udtalt forkert.. hedder selv diana og olk yder bare at sige det med engelsk accant . som hendes den engelske prinsesses navn .. det er også møg irreterende..

Ja, man vil sgu egentlig bare gerne hedde det man nu engang hedder

Anmeld

30. juni 2011

MelikkazMoar

isimaven skriver:

Træls hvis I skal til at udsætte dåben :/ men vi må håbe det kan gå stærkt x

ja, ønsker helst ikke a udsætte dåben. da min kærestes far er meget syg og vi allerede synes vi har strukket den meget langt for a gå ro i hovederne og økonomien til det .. så at skulle trække det længere ville kke gøre noget nemmere ..

Anmeld

30. juni 2011

MelikkazMoar

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, man vil sgu egentlig bare gerne hedde det man nu engang hedder

nemlig

Anmeld

30. juni 2011

Pigent

MelikkazMoar skriver:

Hej Piger..

jeg fik idag en opringning fra det kirkekontor i den kirke jeg vil have min datter døbt, som fortalte mig at min datters navn ikke er godkendt i danmark, hvertfald ikke på den måde vi ønsker at få det stavet..

hun skal Hedde Melikka, og i danmark kan det kun blive stavet med 1 k og ikke 2 k'er..

er der nogle her inde der har ønsket 'ugodkendte' navne og har fået det igennem statsforvaltningen?  og hvor lang tid har det ca taget jer..

og til jer andre, er der nogle der har børn der hedder noget specielt, noget man ikke høre så tit? bare til min nysgerrighed

Malikka kan staves Malicka,Malica og Malika. 

Malucca er også et rigtig smukt navn synes jeg. Et navn jeg en dag lige så var Nadina og det synes jeg faktisk er sødt.  

Anmeld

30. juni 2011

MelikkazMoar

ja.. jeg er bare helt vild med Melikka.. og synes det ser dumt ud når det kun er : Melika.. synes ikke det ser 'færdigt' ud.. 

(undkyld hvis jeg fornærmer nogen)

Anmeld

30. juni 2011

svanen73

Jeg skulle søge om min datters navn Jamie, vi kunne ik nå det inden dåben, så hun blev døbt Cecillie i stedet. Tror det tog ½ år. Det blev godkendt og Cecillie blev slettet

Det her er så 18 år siden, jeg ved ik om det går hurtigere i dag.

Anmeld

30. juni 2011

Tvillingemor80

Mine søster hedder Tinke.. Det skulle godkendes.. Det tog ikke mange dage mener jeg

Anmeld

30. juni 2011

betjenten

Min søn blev døbt Ibber, og ja det skulle vi også have godkendt... Det er 1 år siden og som jeg husker det, skrev jeg en mail til præsten hvad navnet var, og hvorfor. Hun tog derfor kontakt til statsforvaltningen, som så heldigvis godkendte det Det var lidt af en "hastesag", da vi skulle bruge et pas til ham, da han var 3 mdr. så præsten pressede vist lidt på... Nå men mener at vi fik svar i løbet af 2 uger, og ja det var også midt i sommerferien  Hvornår skal i have dåb???

Anmeld

30. juni 2011

Ben&Jerry

jeg hedder -A V E L I N A- ikke mange som hedder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.