Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Simon's moar <3

KittyGirl skriver:

nemlig.. og så længe man snakker godt med dem herinde... så kan man vel ikke ødelægge noget

Nej, det håber jeg da ikk man kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Novbaby

GO GO GO

Anmeld

30. juni 2011

Frøken J.

KittyGirl skriver:

Kender i det.. at man falder over nogle FANTASTISKE dejlige SØDE mennesker her på baby.dk... man ser de bor indenfor rimelig afstand.. og hvor ville man bare gerne lære dem privat at kende.. bedre at kende... Men man tør ikke spørge ?

Er jeg den eneste der har det sådan?

Kender det bestemt! Og er også faldet i snak med flere, som jeg SÅ gerne vil møde, men jeg tør ikke rigtig!  Indtil videre har jeg dristet mig til at møde en enkelt Men jeg føler mig altid lidt akavet i sociale sammenhænge.. 

Anmeld

30. juni 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

Kender i det.. at man falder over nogle FANTASTISKE dejlige SØDE mennesker her på baby.dk... man ser de bor indenfor rimelig afstand.. og hvor ville man bare gerne lære dem privat at kende.. bedre at kende... Men man tør ikke spørge ?

Du er bestemt ikke den eneste der har det sådan.... 

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Jep...

Har en del jeg godt kunne tænke mig at mødes med irl og har da mødtes med 2 herlige herinde fra - men flere ville ikke gøre noget.

Ved at der er faktisk er mange herlige mødre lige her omkring hvor vi bor, men for slet ikke taget mig sammen....

Og er en smule genert....

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Ja.. for nogengange klinger man bare på et eller andet fantastisk plan.. der er altid de der man holder lidt ekstra øje med...

og så er det første skridt... at ansøge om venskab... hold da op hvor tager det mod

Anmeld

30. juni 2011

Chellen

det kender jeg udemærket
Er simpelthen sååå genert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.