Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

Tør ikk....  Vil jo ikke trænge mig på.....

Har du det på samme måde? eller sker det aldrig for dig?

Gør det, gør det, gør det!! Det kan give de mest fantastiske venskaber!!

Jeg turde heller ikke i starten, men har nu mødt flere.. Og dem slipper jeg altså ikke af syne igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

signe.

KittyGirl skriver:

Kender i det.. at man falder over nogle FANTASTISKE dejlige SØDE mennesker her på baby.dk... man ser de bor indenfor rimelig afstand.. og hvor ville man bare gerne lære dem privat at kende.. bedre at kende... Men man tør ikke spørge ?

Er jeg den eneste der har det sådan?

det da bare at spørge løs jeg har udvekslet nummer med en, som jeg skal mødes meed på her på et tidspunkt, vi bor omkring 45 km fra hinanden +/-...

Anmeld

30. juni 2011

Lise

Det kender jeg godt

Anmeld

30. juni 2011

lisesp83

KittyGirl skriver:

Du virker også som en meget udadvendt Person!... der er jeg mere typen der sidder i hjørnet.. og gemmer sig bagerst i stolerækken

Mig udadvendt?

Jamen kan fuldt ud forstå dig - men ønsker da virkelig du får taget mod til dig. Hvem ved - måske du får venner, du virkelig klinger godt sammen med.

Anmeld

30. juni 2011

Christina.78

Me too, er nok også bare for genert til at spørge..

Anmeld

30. juni 2011

Ryberg

K&S skriver:

Nej, sådan har jeg faktisk også tænkt for nylig

Ja.. for nogengange klinger man bare på et eller andet fantastisk plan.. der er altid de der man holder lidt ekstra øje med...

og så er det første skridt... at ansøge om venskab... hold da op hvor tager det mod

Anmeld

30. juni 2011

Fam. Madsen

KittyGirl skriver:

Ja ikk?.. ihh... hader at være genert til tider

ja mon ikke... og tænker nogen gange forfanden de kan jo ikke gøre mig noget igennem skræmen.. men tøre afligevel ikke

Anmeld

30. juni 2011

Ryberg

kitty skriver:

Gør det, gør det, gør det!! Det kan give de mest fantastiske venskaber!!

Jeg turde heller ikke i starten, men har nu mødt flere.. Og dem slipper jeg altså ikke af syne igen!

Ska nok bare lige over min "generthed" så... Men det er jo også det jeg ved, at mange har venskaber gennem baby.dk... og jeg har da allerede fået 1.. men det var så hende der spurgte mig

Anmeld

30. juni 2011

Ryberg

signe. skriver:

det da bare at spørge løs jeg har udvekslet nummer med en, som jeg skal mødes meed på her på et tidspunkt, vi bor omkring 45 km fra hinanden +/-...

TOTAL fedt altså... og det er det jeg mener "inden for rimelig afstand"

Anmeld

30. juni 2011

Ryberg

lisesp83 skriver:

Mig udadvendt?

Jamen kan fuldt ud forstå dig - men ønsker da virkelig du får taget mod til dig. Hvem ved - måske du får venner, du virkelig klinger godt sammen med.

Ja du er da rimelig udadvendt... tør sige din mening... du ved

Må se om jeg kan lave det til mit nytårsfortsæt... haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.