Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Ryberg

Fam. Madsen skriver:

ja mon ikke... og tænker nogen gange forfanden de kan jo ikke gøre mig noget igennem skræmen.. men tøre afligevel ikke

nej.. for hvad nu hvis de ikke sad med samme tanke... så sidder man der.. jeg ville få det underligt her på baby.dk bagefter... tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

signe.

KittyGirl skriver:

TOTAL fedt altså... og det er det jeg mener "inden for rimelig afstand"

præcis..

Anmeld

30. juni 2011

Fam. Madsen

KittyGirl skriver:

nej.. for hvad nu hvis de ikke sad med samme tanke... så sidder man der.. jeg ville få det underligt her på baby.dk bagefter... tror jeg...

nemlig det er bare så træls. sagt på godt jysk... 

og ved helt ærlig ikke hvordan jeg kommer ud over den grænse

Anmeld

30. juni 2011

Ryberg

Fam. Madsen skriver:

nemlig det er bare så træls. sagt på godt jysk... 

og ved helt ærlig ikke hvordan jeg kommer ud over den grænse

det gør jeg nemlig heller ikk.. men rart nok at vide at jeg ikke er helt alene om at have det sådan..

Anmeld

30. juni 2011

K&S

KittyGirl skriver:

Ja.. for nogengange klinger man bare på et eller andet fantastisk plan.. der er altid de der man holder lidt ekstra øje med...

og så er det første skridt... at ansøge om venskab... hold da op hvor tager det mod

go for it!

Anmeld

30. juni 2011

Fam. Madsen

KittyGirl skriver:

det gør jeg nemlig heller ikk.. men rart nok at vide at jeg ikke er helt alene om at have det sådan..

ja det er faktis meget ret og vide at man ikke er alene om de følser

Anmeld

30. juni 2011

lisesp83

KittyGirl skriver:

Ja du er da rimelig udadvendt... tør sige din mening... du ved

Må se om jeg kan lave det til mit nytårsfortsæt... haha

Tror jeg har arvet det fra min mor.

Håber du hopper ud i det. Tror ikke du fortryder.

Anmeld

30. juni 2011

Simon's moar <3

KittyGirl skriver:

Kender i det.. at man falder over nogle FANTASTISKE dejlige SØDE mennesker her på baby.dk... man ser de bor indenfor rimelig afstand.. og hvor ville man bare gerne lære dem privat at kende.. bedre at kende... Men man tør ikke spørge ?

Er jeg den eneste der har det sådan?

Kender det alt for godt! Er både genert, og så er jeg skide bange for, at bygge et godt venskab op, og det så ender i vasken. Dét har jeg prøvet alt for mange gange, og det bliver man sku både ked af og lidt ensom af i længden!

Anmeld

30. juni 2011

Ryberg

Simon's moar <3 skriver:

Kender det alt for godt! Er både genert, og så er jeg skide bange for, at bygge et godt venskab op, og det så ender i vasken. Dét har jeg prøvet alt for mange gange, og det bliver man sku både ked af og lidt ensom af i længden!

nemlig.. og så længe man snakker godt med dem herinde... så kan man vel ikke ødelægge noget

Anmeld

30. juni 2011

Troldepussen

KittyGirl skriver:

Kender i det.. at man falder over nogle FANTASTISKE dejlige SØDE mennesker her på baby.dk... man ser de bor indenfor rimelig afstand.. og hvor ville man bare gerne lære dem privat at kende.. bedre at kende... Men man tør ikke spørge ?

Er jeg den eneste der har det sådan?

Kender det godt... Men sådan har jeg det generelt... Jeg er bange for at få afslag... Så hellere lade som ingen ting end at blive skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.