Hvor mange med skyggestreg var/er gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Åh hvor jeg håber at stregen bliver tydeligere. Er jo kun 3+2 nu så nok derfor man ik kan se den så tydeligt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Muffinmus

Har fået 3 skygge streger over tid hvor jeg ikke var det og mindst 2 indenfor tid hvor jeg IKKE var det:-)

Så for mig er skyggestreger = negativ desværre.

Men det kommer i den grad an på hvor tydelige skyggestreherne er jo.-g

Anmeld

1. juli 2011

mizz-lillemor06

jeg har også prøvet det. jeg testede tre dage for mens og der var der skyggestreg og efterfølgene dage blev de mere og mere tydlige. og er nu 35+5 henne såden var god nok.

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvor er det dejligt at hør at skyggestreger godt kan betyde gevinst men ja har nu ik forventningerne for høje for har prøvet det et par gange nu..

Har bare SÅ mange symptomer.. Oppustet, niv i venstre side, og så er jeg træææææææt ZZZZzzzzz som en i h.......

Må teste igen søndag eller mandag..

Tak piger

Anmeld

1. juli 2011

karinaterese

det havde jeg og jeg var gravid var bare ikke så langt henne har lige taget en test mere den er helt tydelig nu

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

karinaterese skriver:

det havde jeg og jeg var gravid var bare ikke så langt henne har lige taget en test mere den er helt tydelig nu

Har du et billede af din test med skyggestreg???

Anmeld

1. juli 2011

Sof

Mig  Jeg har intet billede, da det ikke kunne fanges på mobilen. Jeg testede, så efter 2 minutter at der intet var sket, smed den væk og gik i seng igen. Da jeg stod op 1½ time efter og skulle smide noget andet ud, der lå den med en fin lille utydelig streg på og jeg var gravid, tog nemlig en ny 2 dage efter og der var ingen tvivl om at jeg var gravid 

Anmeld

1. juli 2011

brikble

De tests jeg har taget i mit liv, som var positive (har 5 børn, har aborteret ufrivilligt 1 gang, og er nu gravid med den 6.) har alle blot været en skyggestreg ... de har aldrig været ekstremt tydelige ...

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

Så er der jo håb endnu. Testen i dag viste hurtigere nr 2 streg og også med farve i. Desværre kan jeg ikke lægge et billede ind da jeg ik har kabel fra tlf til com og ingen bluetooth i min com. Men både jeg og min mand kan se den og den klarer strækt-arm-testen :-) håber bare den bliver der og ikke er endnu en biokemisk... X X X

Anmeld

1. juli 2011

Sof

Anonym skriver:

Så er der jo håb endnu. Testen i dag viste hurtigere nr 2 streg og også med farve i. Desværre kan jeg ikke lægge et billede ind da jeg ik har kabel fra tlf til com og ingen bluetooth i min com. Men både jeg og min mand kan se den og den klarer strækt-arm-testen :-) håber bare den bliver der og ikke er endnu en biokemisk... X X X

alt hvad jeg kan for at den blvier der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.