Hvor mange med skyggestreg var/er gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.174 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange herinde har prøvet at få en svag skyggestreg efter de oprindelige 10 min hvor man senest må aflæse resultatet og så rent faktisk var/er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Chr-Hei

Det prøvede jeg ved at jeg bare havde lagt den og taget på arbejde og da min kæreste kom hjem var den ret tydelig :d Og var altså gravid

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Okay. Hvor lang tid gik der før testen blev aflæst? Og har du et billede af testen?

Anmeld

30. juni 2011

mortil4dejligepiger

Anonym skriver:

Hvor mange herinde har prøvet at få en svag skyggestreg efter de oprindelige 10 min hvor man senest må aflæse resultatet og så rent faktisk var/er gravid?

Jeg har prøvet det. Tror jeg testede en uge for tidligt . Prøvede igen 3 dage for tidligt og fik da en svag streg med farve

Anmeld

30. juni 2011

MIWULA

mortil4dejligepiger skriver:

Jeg har prøvet det. Tror jeg testede en uge for tidligt . Prøvede igen 3 dage for tidligt og fik da en svag streg med farve

det samme her ;-)

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Har oz først testdag i begyndelsen af næste uge men har bare haft så mange symptomer så ville lige teste :-)

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Slet ik andre der har prøvet det???

Anmeld

30. juni 2011

BinaMor

mig og det var vidst på dagen f. f. mens

Anmeld

30. juni 2011

TbCp

Jeg tog en test da jeg var 3+5 og fik en skyggestreg... Jeg var i tvivl om der var en streg eller ej.... Da den havde ligget nogle timer var den dog blevet tydeligere og nu er jeg 10 uger henne imorgen

Anmeld

30. juni 2011

Kamulla

jeg var...  man kunne næsten ikke se min, men ud kom Noah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.