Hjæælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Nå for søren, jamen så kan jeg godt se det kan være svært at være sammen oftere ...

Håber I får ramt ÆL tidspunktet og at der kommer en dejlig lille spire ud af det !

Mange tak, nu har vi da ny info at arbejde udfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Masig

Hvad med at overveje en ÆL test.. Så er du 100 % sikker på at du ved hvornår den er der... Det er altså umiddelbart den allersikreste måde at finde ÆL på når perioden er uregelmæssig, istedet for alt det der med at prøve at beregne sig frem til det, hvilket jo ikke kan lade sig gøre når man ikke ved hvornår mens kommer...

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvad med at overveje en ÆL test.. Så er du 100 % sikker på at du ved hvornår den er der... Det er altså umiddelbart den allersikreste måde at finde ÆL på når perioden er uregelmæssig, istedet for alt det der med at prøve at beregne sig frem til det, hvilket jo ikke kan lade sig gøre når man ikke ved hvornår mens kommer...

Har bestilt ÆL-test, som gerne skulle komme i morgen...

Anmeld

30. juni 2011

Kløver

Anonym skriver:

Heeej tøser..

Jeg skriver anonymt, da jeg kender nogle herinde som ikke kender til vores PB..

Jeg stoppede med min p-piller i januar, og siden har min cyklus været helt ude af kontrol... Før var den ellers altid præcis på 28 dage.. :s

Nu prøver jeg så at regne ud hvornår jeg har ægløsning:

Sidste menstruations første dag var d. 18 juni, og fik så at vide jeg sku lægge 12-14 dage til og der ville jeg have ægløsning.. ??

Det burde jo være nu, eller hvad siger i ??

Håber I kan hjælpe

ville nok anbefale en ÆL-beregner og så de digitale ÆL-teste fra clear blue Held og lykke med projektet

Anmeld

30. juni 2011

Masig

Anonym skriver:

Har bestilt ÆL-test, som gerne skulle komme i morgen...

OK. Det synes jeg i hvert fald er langt den nemmeste måde at sikre sig hvornår den kommer på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.