Fra vandafgang til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

VIPpigen

Ka' du så se at få den baby ud... Vi sidder jo alle sammen på nåle for at se hvad maven gemmer.

Jeg fik ikke taget vandet, så kan ikke være med i samtalen. Ville bare skynde lidt på bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

kitty skriver:

Til alle Jer der har fået "taget vandet" på FG:

Hvor længe gik der fra du fik taget vandet til du havde født? Og skulle du blive på sygehuset, eller blev du sendt hjem?

Tilføjelse: Hvor mange cm. åben var du, og havde du veer på pågældende tidspunkt?

En nysgerrig Kitty

Fik taget vandet da jeg var mellem 2 og 3 cm åben ..  Hun tog vandet lidt over 8 og Mille var ude klokken 14:09  Havde jeg oss kun haft veer i 30 timer

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

Jeg fik taget vandet klokken 9 og mine veer startede omkring klokken 11. Jeg var på sygehuset imens, jeg var 1 cm åben!

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

Sofia skriver:

Jeg fik taget vandet klokken 9 og mine veer startede omkring klokken 11. Jeg var på sygehuset imens, jeg var 1 cm åben!

Og hov, der var jo flere spørgsmål.. jeg fødte ca. 11 timer efter de tog vandet. Og jeg havde ikke veer da de tog vandet!

Anmeld

30. juni 2011

camilla28

lad mig se . jeg fik godt nok ikke taget vandet men vil da alligevel lige dele oplevelserne .. jeg fik veer middag præcis altså kl 12

gik hjemme i 6 timer

skulle kaste op og samtidig gik vandet

var 7 cm åben  da vi endeli var på sønderborg  og daniel er født 00,10

------------------------------------------------------------------------------

vandet gik kl 9,17   men ingen veer

var 2 cm åben da jeg blev undersøgt og måtte selv vælge om jeg ville hjem igenmens  jeg bliver undersøgt begynder veerne og tage fat  ( nøj  gik fra ingen veer til av av av av ) på 5 min

men pga en ½ times kørsel og en  hård tur med veer den 1 gang og fødegangen ikke havde så travlt måtte jeg blive

cathrine er født 15.47

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Og hov, der var jo flere spørgsmål.. jeg fødte ca. 11 timer efter de tog vandet. Og jeg havde ikke veer da de tog vandet!

Der lyder som noget jeg håber at efterabe Og ja, en skøn baby som Jeres havde jeg heller ikke noget imod at få

Tak for jeres svar allesammen! Jeg er mægtig spændt på, hvordan det kommer til at gå, og hvad der gemmer sig derinde. Jeg lover at sende en opdatering når der er sket noget. Nok ved hjælp af en anden bruger, men det skal ikke gå Jeres næse forbi

Anmeld

30. juni 2011

Rosa

Jeg fødte jo hjemme, men fik taget vandet ved de 6 cm og 2-3 timer senere var Jonte kommet til verden  Og jeg havde haft veer i 5-6 timer da. 

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Ihh altså, troede da lige dit vand var gået... Men spændende at se om du får mere gavn af den hindeløsning, er der optakt til noget indtil videre?

Min lænd har det som om jeg har hakket roer en hel dag, men der er ikke optræk til det mindste i maven.. Ingen spændinger, ingen smerter fortil.. Intet! Min JM giver åbenbart lige så nyttesløs hindeløsning som din

Hvornår skal du noget igen (har den sammenbrændte Kitty glemt)

Vi spammer den junigruppe alligevel, ikke? Skal vi ikke aftale det?

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Jeg fødte jo hjemme, men fik taget vandet ved de 6 cm og 2-3 timer senere var Jonte kommet til verden  Og jeg havde haft veer i 5-6 timer da. 

Jeg prøver at trække vejret dyyyybt ind og uuuuud gennem skeden, i håb om at have åbnet mig mere på lørdag For sådan et snuptag på 2-3 timer, det lyder altså ikke helt dumt!

Anmeld

30. juni 2011

Rosa

Jeg prøver at trække vejret dyyyybt ind og uuuuud gennem skeden, i håb om at have åbnet mig mere på lørdag For sådan et snuptag på 2-3 timer, det lyder altså ikke helt dumt!

Fnis - det lyder OGSÅ sjovt når du siger det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.