Fra vandafgang til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.100 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

otlitrom

Til alle Jer der har fået "taget vandet" på FG:

Hvor længe gik der fra du fik taget vandet til du havde født? Og skulle du blive på sygehuset, eller blev du sendt hjem?

Tilføjelse: Hvor mange cm. åben var du, og havde du veer på pågældende tidspunkt?

En nysgerrig Kitty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

ESV

jeg fik taget vandet på fødestuen og fødte halvanden time senere..

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Hvor længe gik der fra du fik taget vandet til du havde født? Og skulle du blive på sygehuset, eller blev du sendt hjem?

En nysgerrig Kitty

Var næsten 9 cm åben da de tog vandet, og fødte nogle timer efter, og jo havde haft veer i 39 timer da hun endelig kom til verden 22:11

Anmeld

30. juni 2011

Halbschön

kitty skriver:

En nysgerrig Kitty

Hey søde!
Jeg fik taget vandet på FG i Kolding da jeg var 42+0 kl 19.45. Var på daværende tidspukt 2cm åben og havde 2cm hals tilbage.. Ellers ingen veer eller noget... Blev på FG og fik vedrop og veerne startede kl 23... Kl 2 kun 3cm åben... Fik epi kl 3... Kl 7.18 er han født

Anmeld

30. juni 2011

SussieThyssen

kitty skriver:

Tilføjelse: Hvor mange cm. åben var du, og havde du veer på pågældende tidspunkt?

En nysgerrig Kitty

Jeg fik taget vandet på mine to store, og jeg var vel 7-8 cm åben da de gjorde det.
Men jeg var også i fuld fødsel med veer og det hele, så jeg blev ikke sendt nogen steder hen 

Fra vendet blev taget til trolden var ude, gik der ikke mere end max 2 timer med den første og ca 40 min med nr 2.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Halbschön skriver:

Hey søde!
Jeg fik taget vandet på FG i Kolding da jeg var 42+0 kl 19.45. Var på daværende tidspukt 2cm åben og havde 2cm hals tilbage.. Ellers ingen veer eller noget... Blev på FG og fik vedrop og veerne startede kl 23... Kl 2 kun 3cm åben... Fik epi kl 3... Kl 7.18 er han født

Se, dét var god reklame Tak!

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Tina&Martin skriver:

Var næsten 9 cm åben da de tog vandet, og fødte nogle timer efter, og jo havde haft veer i 39 timer da hun endelig kom til verden 22:11

39 timer veer? Oh no det lyder hårdt. Det kan jeg vist slet ikke nå, inden min tid på Fg. Heldigvis

Anmeld

30. juni 2011

Nettemor

jeg fik taget vandet kl 9 om aftenen og var på det tidspunkt kun 2 cm åben og havde stadig lidt livmoderhals tilbage. havde haft veer inden da jeg havde fået lagt en stikpille om morgenen.

kl 03.18 var den lille(store) dejlige dreng ude så ca 6 timer.

hov og jeg kom ikke hjem for veerne stormede ind over mig (men tror som hovedregel ikke man kommer hjem da barnet jo helst skal være ude min 18 timer efter..  uden at vide det 100%)

har du fået løsnet hinder?

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

nettemor skriver:

jeg fik taget vandet kl 9 om aftenen og var på det tidspunkt kun 2 cm åben og havde stadig lidt livmoderhals tilbage. havde haft veer inden da jeg havde fået lagt en stikpille om morgenen.

kl 03.18 var den lille(store) dejlige dreng ude så ca 6 timer.

hov og jeg kom ikke hjem for veerne stormede ind over mig (men tror som hovedregel ikke man kommer hjem da barnet jo helst skal være ude min 18 timer efter..  uden at vide det 100%)

har du fået løsnet hinder?

I Kolding siger de inden 24 timer, så skal barnet være førdt.

Jeg har fået løsnet hinder idag. Er to cm åben. Den yderste livmoderhals ér væk, der er en lille smule tilbage af den inderste. Hun regnede ikke med hindeløsning ville være nok for mig, uden hun selvfølgelig kunne sige det med sikkerhed, så jeg har fået en tid lørdag middag til at få taget vandet.. Med mindre de har for travlt altså. Det håber vi ikke!!

Anmeld

30. juni 2011

Nettemor

kitty skriver:

I Kolding siger de inden 24 timer, så skal barnet være førdt.

Jeg har fået løsnet hinder idag. Er to cm åben. Den yderste livmoderhals ér væk, der er en lille smule tilbage af den inderste. Hun regnede ikke med hindeløsning ville være nok for mig, uden hun selvfølgelig kunne sige det med sikkerhed, så jeg har fået en tid lørdag middag til at få taget vandet.. Med mindre de har for travlt altså. Det håber vi ikke!!

jeg for at det var nok at få løsnet hinder men om ikke andet skulle du gerne ligge med din lille guldklump senest søndag morgen du er jo klar... K L A R !!

søde lille bebs kom ud og hold fødselsdag så bliver din mor så glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.