Htc, ipod og emmaljunga sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

Hvor gammel er den? Og fejler den noget? Det godt nok lidt svært at se ordentligt på de billeder Det er en beige emmaljunga, ved ikk hvilken model, har købt den brugt. Men har billeder på mine salgsannoncer af den.Hvor på Sjælland bor du, mere hvis det var nemt at komme og se den.Og må man spørge hvorfor du vil sælge

Hej

Billederne er taget med min mobil i en halvmørk opgang så kan sagtens forstå hvis det er svært at se. Jeg bor i Køge.

Jeg sælger fordi min kæreste har set en anden model han synes vi skal have.. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

mth1987

henh01 skriver:

Hej

Billederne er taget med min mobil i en halvmørk opgang så kan sagtens forstå hvis det er svært at se. Jeg bor i Køge.

Jeg sælger fordi min kæreste har set en anden model han synes vi skal have.. haha

Hold da op det må da være dejligt at ha råd til det Men den er måske købt til jeres datter og så passer den måske ikk så godt til en dreng? Hmm kommer ikk lige forbi Køge. Ville du gide at tage billeder udenfor i dagslys når der tid og gerne hhv barnevogn samlet og klapvogn samlet

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

Hold da op det må da være dejligt at ha råd til det Men den er måske købt til jeres datter og så passer den måske ikk så godt til en dreng? Hmm kommer ikk lige forbi Køge. Ville du gide at tage billeder udenfor i dagslys når der tid og gerne hhv barnevogn samlet og klapvogn samlet

næh den er købt til vores søn, egentlig Vi har skam også kun råd hvis vi får denne solgt.. hahaha

Ja det vil jeg gerne. Det bliver i morgen sen eftermiddag.

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

Jeg går ned og tager nogle billeder med det alm kamera nu.. Vil gerne sælge hurtigt nemlig

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

henh01 skriver:

næh den er købt til vores søn, egentlig Vi har skam også kun råd hvis vi får denne solgt.. hahaha

Ja det vil jeg gerne. Det bliver i morgen sen eftermiddag.

Så ikk lige hvor gammel din søn var. Men hvornår er den fra ? Og står den stort set som ny?Nå okay, de er sgu også pokkers dyrer Hvilken en har i set så lidt nysgerrig er man vel.Det bare i orden jeg har først fri fra arbejde kl 22.00 så ved ikk hvornår jeg lige kommer på, bare så du ikk tror jeg har glemt dig

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

Så ikk lige hvor gammel din søn var. Men hvornår er den fra ? Og står den stort set som ny?Nå okay, de er sgu også pokkers dyrer Hvilken en har i set så lidt nysgerrig er man vel.Det bare i orden jeg har først fri fra arbejde kl 22.00 så ved ikk hvornår jeg lige kommer på, bare så du ikk tror jeg har glemt dig

så kom der billeder igen

Jeg ved ikke hvad den hedder, men det er en hel blå én.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

min søn er 7 mdr - købte klapvognen brugt men da var det kun barnevognsdelen der var brugt i 4 mdr. Så den er alt i alt brugt 11 mdr - 8 mdr i banrevognen og 3 i klapvognen. Standen er meget pæn.

Anmeld

30. juni 2011

henh01

Novbaby skriver:

hvad skal du have for din ipod?

var du interesseret i ipoden?

Anmeld

30. juni 2011

henh01

Najsen86 skriver:

er det en 8 eller 16 gb?

Var du interesseret i ipoden?

Anmeld

1. juli 2011

Najsen86

Det kommer lidt an på hvad vi kan komme frem til af pris og hvor mange gb den er på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.