Htc, ipod og emmaljunga sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. juni 2011

henh01

isabellamor skriver:

nårrh.. jeg har jo en barnevogn, mangler en klapvogn.. 

Jeg har set at nogen sælger barnevognsdelen alene, så det kunne du jo prøve hvis du besluttede dig for at det skulle være denne fantastiske vogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Isabella_mor

henh01 skriver:

Jeg har set at nogen sælger barnevognsdelen alene, så det kunne du jo prøve hvis du besluttede dig for at det skulle være denne fantastiske vogn

ej jeg syntes det er lidt ærgeligt at købe en barnevogn og sælge den igen haha. jeg er total hoarder.. jeg finder nok bare en klapvogn en dag. vi skal jo ikke bruge den før til næste år

Anmeld

30. juni 2011

henh01

isabellamor skriver:

ej jeg syntes det er lidt ærgeligt at købe en barnevogn og sælge den igen haha. jeg er total hoarder.. jeg finder nok bare en klapvogn en dag. vi skal jo ikke bruge den før til næste år

held og lykke på jagten.

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

Jeg er lidt forvirret angående kombivognen... Har du både barne og klapvogn til den eller hvordan hænger det sammen og har du billeder af din ku godt være interesseret nemlig

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

Jeg er lidt forvirret angående kombivognen... Har du både barne og klapvogn til den eller hvordan hænger det sammen og har du billeder af din ku godt være interesseret nemlig

Hej ja har både klapvognsdelen og barnevognsdelen plus en pusletaske. Pusletasken er lidt nullert. Min kæreste er lige kommet ind af døren, så skynder mig ned og tage billeder med det samme. Hvis du hænger på er der billeder om 5 min

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

Jeg hænger på Jeg er helt vil med den model, har dog begge dele men har min klapvogn til salg da jeg netop gerne ville ha den du har.. Hvad tænker du af pris?

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

Jeg hænger på Jeg er helt vil med den model, har dog begge dele men har min klapvogn til salg da jeg netop gerne ville ha den du har.. Hvad tænker du af pris?

Så er der billeder..

Jamen jeg tænker omkring 4500 - 5000 kr for det hele inkl pusletaske og ekstra hjul (værdi 750 kr)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

hvilken klapvogn er det du skal sælge?

Anmeld

30. juni 2011

henh01

mth1987 skriver:

Glemte lige at skrive at man bruger samme kaleche til klapvognen som til barnevognen - derfor der ikke er kaleche på barnevognsdelen på billederne

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

henh01 skriver:

Glemte lige at skrive at man bruger samme kaleche til klapvognen som til barnevognen - derfor der ikke er kaleche på barnevognsdelen på billederne

Hvor gammel er den? Og fejler den noget? Det godt nok lidt svært at se ordentligt på de billeder Det er en beige emmaljunga, ved ikk hvilken model, har købt den brugt. Men har billeder på mine salgsannoncer af den.Hvor på Sjælland bor du, mere hvis det var nemt at komme og se den.Og må man spørge hvorfor du vil sælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.