Til jer der fik kejsersnit som 2.gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Christina.78

norenberg skriver:

det må da vidst være individuelt fra sygehus til sygehus for det måtte jeg godt 3 gang...

har jeg også fået at vide, men for mit vedkommende er det så ikke muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

M&M's Mor

signe. skriver:

Hej piger

Jeg står i den situation at jeg nok skal have et PKS med min nummer 2 her i sep, fik også kejsersnit med den 1 i april sidste år, hvor det dog var akut.

Vi har jo sønikke, der er 18 mdr når den lille ankommer, og på det tidspunkt kan han stadig ikke gå eller noget, da han er født ekstremt for tidligt, og derfor er en del bagefter motorisk. Det vil jo sige at han stadig skal løftes på, og så kommer spørgsmålet..

Hvad gjorde I? Jer som fik kejsersnit, og havde en bette purk derhjemme som stadig krævede løft osv..? Kæresten har jo barsel i 14 dage, men det jo vist noget med ro i 3 mdr? og det vil jeg jo sådan set aldrig kunne overholde... skal jo også løfte den bette ny baby..

Har selv 2 skønne unger med 16 mdr imellem og er endt i AKS begge gange  og jeg havde også selv mange spørgsmål omkring det med den "store" for når man ikke er ældre vil man jo også gerne op og hænge hos mor og da jeg snakkede med lægerne og sygeplejeskerne om dette var deres svar at jeg jo selvfølgelig ikke skulle slæbe på den store hele dagen men hvis min krop sagde ok for det måtte jeg gerne løfte hende men så stoppe når min krop sagde stop så det gjorde jeg og når det så blev for meget jamen så foregik hygge og bleskift osv bare på gulvet istedet hvor vi alle 3 så kunne være sammen indtil farmand kom hjem og kunne hjælpe til...

Held og lykke med det hele...

Anmeld

30. juni 2011

signe.

M&M's Mor skriver:

Har selv 2 skønne unger med 16 mdr imellem og er endt i AKS begge gange  og jeg havde også selv mange spørgsmål omkring det med den "store" for når man ikke er ældre vil man jo også gerne op og hænge hos mor og da jeg snakkede med lægerne og sygeplejeskerne om dette var deres svar at jeg jo selvfølgelig ikke skulle slæbe på den store hele dagen men hvis min krop sagde ok for det måtte jeg gerne løfte hende men så stoppe når min krop sagde stop så det gjorde jeg og når det så blev for meget jamen så foregik hygge og bleskift osv bare på gulvet istedet hvor vi alle 3 så kunne være sammen indtil farmand kom hjem og kunne hjælpe til...

Held og lykke med det hele...

tak for svar.. og er da keed af at du er endt i aks 2 gange.. mit første var også akut, men nu de jo ved at overveje pks, medmindre vandet går før, og det så ender i aks.. nemlig, man kan jo godt tage lidt forbehold, som du gjorde, ved at rykke ned på gulvet hvis det var..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.