Til jer der fik kejsersnit som 2.gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

signe.

lisbeth2910 skriver:

Jeg fik PKS med nr. 2 var indlagt i 2 dage hvor far tog sig af den store, men da jeg kom hjem var jeg alene med dem da far ingen barsel havde.

Mit PKS var for 1 år siden, og den eneste besked var at jeg måtte gøre alt hvis bare det ikke gjorde ondt! Jeg havde ingen problemer med noget som helst!

Frygtede det også, men som sagt gik det hele uden problemer!

Held og lykke!

okay, jamen det jo til at forholde sig til så man behøver jo heller ikke overdrive emd hverken løft eller andet tak for svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

signe.

Miss T skriver:

Jeg har ikke læst den andre indlæg. Men du må jo godt løfte babys vægt og du kan også godt løfte din søn - alt med måde, du kan selv mærke når du skal stoppe. Ellers anskaf en dobbeltklapvogn, hvor der kan være lift i den ene side og jeres søn i den anden, vi har sådan en brio dobbeltklapvogn.

ja, vi skal investere i en hvor de sidder/ligger bag ved hinanden (Phil&Ted explore) for vi kan ikke have en hvor de sidder ved siden af hinanden, i vores bil

Anmeld

30. juni 2011

Christina.78

signe. skriver:

yeah i know, hehe... du ved hvad jeg skal igennem hehe,,,

Lægerne sagde så til mig at ved næste graviditet bliver det planlagt kejsersnit 3 uger før tid, så sådan er det..

Anmeld

30. juni 2011

Miss T

signe. skriver:

ja, vi skal investere i en hvor de sidder/ligger bag ved hinanden (Phil&Ted explore) for vi kan ikke have en hvor de sidder ved siden af hinanden, i vores bil

Nej det er jo problemet.. de fylder godt..

Anmeld

30. juni 2011

signe.

Christina.78 skriver:

Lægerne sagde så til mig at ved næste graviditet bliver det planlagt kejsersnit 3 uger før tid, så sådan er det..

det er lidt det de har sagt til mig denne gang, med bare 14 dage før tid.. men intet er "aftalt" endnu, da det jo bare går rigtig godt indtil videre..

Anmeld

30. juni 2011

norenberg

jeg løftede ham der hjemme 14 dage efter kejsersnittet...men jeg var også smertefri og frisk to dage efter fødslen...

Anmeld

30. juni 2011

signe.

Miss T skriver:

Nej det er jo problemet.. de fylder godt..

jeps, så der er den smart den vi har fundet i babysam.. den fylder INTET og kan være i en helt alm personbil den er så lidt pebret(5200 kr. med det der ekstra sæde) men det er noget som vi SKAL have for at jeg også bare overhovedet kan komme rundt med de par tudser, vi bor på landet

Anmeld

30. juni 2011

signe.

norenberg skriver:

jeg løftede ham der hjemme 14 dage efter kejsersnittet...men jeg var også smertefri og frisk to dage efter fødslen...

fedt

Anmeld

30. juni 2011

norenberg

Miss T skriver:

Hvis du har fået to kejsersnit, kan du ikke få lov til at føde normalt 3. gang.

det må da vidst være individuelt fra sygehus til sygehus for det måtte jeg godt 3 gang...

Anmeld

30. juni 2011

signe.

norenberg skriver:

det må da vidst være individuelt fra sygehus til sygehus for det måtte jeg godt 3 gang...

jeg har heller ikke hørt man ikke MÅ 3 gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.