Er vi bare for hurtige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er 12 uger henne, alt er perfekt

Vi har købt barnevogn,(tilbud) autostol, legetøj, vugge, dyner og puder og lidt flere småting. Alt var på gode tilbud..

Er vi bare FOR hurtige????

Næh, det synes jeg da ikke i er 

Jeg valgte først at begynde at købe ind efter MD - jeg var nervøs for at miste, hvis jeg begyndte at købe det mindste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

TbCp

Det er jo heldigvis noget man helt selv bestemmer

Ved den første købte vi alt ind omkring uge 25.... jeg havde været indlagt pga. risiko for for tidligt fødsel, så følte at det måske var en meget god ide at få det på plads hvis nu.....

Denne gang kunne jeg forestille mig at der bliver købt lidt hen af vejen, når der kommer nogle gode tilbud.... jeg er 10 uger imorgen og har ikke købt noget endnu.

Anmeld

30. juni 2011

onlyme

Anonym skriver:

Jeg er 12 uger henne, alt er perfekt

Vi har købt barnevogn,(tilbud) autostol, legetøj, vugge, dyner og puder og lidt flere småting. Alt var på gode tilbud..

Er vi bare FOR hurtige????

Jeg var også færdig med at handle ind til bettefis dengang jeg var i uge 12 :-) Hihi NEJ syntes ikke det er for tidligt..!

Anmeld

30. juni 2011

Annette A

Altså det er jo bare et spørgsmål om hvad man selv føler sig tryggest ved. Har da selv det meste og har købt løbende ind gennem graviditeten. Det er faktisk kun tøj jeg holder igen med. Har kun købt, så jeg har lidt tøj til ham, men vil helst vente til efter fødsel med at købe mere tøj. Men ellers er det kun småting vi mangler og som nogen skriver: Hvorfor ikke slå til når man ser noget billigt. I vores genbrugsbutik har jeg fundet autostol, lift, lege-aktivitetscenter til næsten ingen penge og det kan man vel nok gøre. Så det handler vel om at gøre det man har det ok med og ikke hvad, man tænker man bør gøre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.