Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 12 uger henne, alt er perfekt
Vi har købt barnevogn,(tilbud) autostol, legetøj, vugge, dyner og puder og lidt flere småting. Alt var på gode tilbud..
Er vi bare FOR hurtige????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 12 uger henne, alt er perfekt Vi har købt barnevogn,(tilbud) autostol, legetøj, vugge, dyner og puder og lidt flere småting. Alt var på gode tilbud.. Er vi bare FOR hurtige????
det er jo helt individuelt hvor hurtigt man har kyst til at købe de ting! vi bestilte dem da vi havde været til NF scanning... og hentede dem omkring uge 25 eller sådan noget...
Nogle venter indtil helt til sidst osv osv...
Men der har bare været SÅ mange gode tilbud, så hvorfor ikke spare de penge...
haha kender godt den følelse det er bare dit bygge rede gen der for alvor er trådt i kraft nu :-)
Vi gik først rigtig amok i babysam da jeg var i 18. uge , for der vidste vi , at det blev en pige Inden da havde jeg kun kigget , og havde faktisk besluttet hvilken barnevogn JEG helst ville have osv. :p
Altså barnevogn henter vi først engang i efteråret. Den skulle jo også lige være klar osv..
Tak Er glad for at høre jeg er bare lidt normal. Vi vil jo bare bygge rede og gør klar, vi har ventet flere år, før det lykkedes...
Anonym skriver: Jeg er 12 uger henne, alt er perfekt Vi har købt barnevogn,(tilbud) autostol, legetøj, vugge, dyner og puder og lidt flere småting. Alt var på gode tilbud.. Er vi bare FOR hurtige????
når tilbuddene er der skal man da slå til medmindre man er en af dem der tror på den gamle overtro hehe.. vi selv købte de store ting samme dag som MD scanningen.. 3 uger efter fik vi så en lille søn, men vi fik ham da med hjem, og bruge tingene til sidst
Altså alle de kønsbestemte ting køber vi ikke før vi ved kønnet, også selvom de på tilbud allle de der ting, det bare ærgerligt..
Synes ikke det er for hurtigt, hvis det er det i har lyst til - vi ventede til efter MD-scanningen og har så købt løbende derfra.
Og ja lige nu kører de forsk. babyforretninger med tilbud, så kan godt forstå hvis man benytter sig af det
For hurtige?? Da jeg ventede mit første barn var der allerede købt barnevogn inden jeg var 12 uger henne, af svigerforældre... Det synes jeg lige var hurtigt nok...
ja lidt synes jeg .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128