Er vi bare for hurtige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Jemion

Synes heller ikke det er for tidligt Så virker det heller ikke så voldsomt økonomisk når man køber lidt efterhånden Det er en fantastisk følelse at man kan gå og gøre klar til de små guldklumper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

A.

jeg vil nok ikke shoppe stort før md scanningen da det kan ske mange ting endnu

Anmeld

30. juni 2011

Lone Jakobsen

jeg er en smule overtroisk, så jeg har aldrig købt ret meget så tidligt. jeg har simpelt altid frygtet at jeg ville miste det lille pus.

derfor beundrer jeg den ro andre har til netop at gøre disse indkøb så tidligt.

men ja, for mig ville det være alt for tidligt. men føles det rigtigt for jer, så er det det vigtigste.

Anmeld

30. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Jeg er 12 uger henne, alt er perfekt

Vi har købt barnevogn,(tilbud) autostol, legetøj, vugge, dyner og puder og lidt flere småting. Alt var på gode tilbud..

Er vi bare FOR hurtige????

Havde det været mig, ja så var det for hurtigt, men det betyder jo ikke det er hurtigt for jer

Jeg var over 20 uger, før end vi begyndte at købe de større ting.

Mest fordi jeg ville være sikker på at MD scanningen viste et sundt og raskt barn.

Men hvis i har fundet gode ting til gode penge, så er det jo bare sådan det er

Men jeg ville personligt ikke kunne, netop fordi jeg ville være alt for bekymret

*Camilla 27+1

Anmeld

30. juni 2011

Ann.

En anelse hurtigt, synes jeg nu nok

Men det er jo helt op til en selv

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

tak fo jeres ærlige meninger...

jeg går ikke ind for at være pssimist, så jeg er af den tro, når babyen ikke er mistet, så der intet galt.. det kan der godt ja, men vi ikke bange...

Anmeld

30. juni 2011

MaleneG

tror først jeg var i start 30' ugerne før vi begyndte at købe ind.

Så en smule tidlig iforhold til mig men dermed ikke sagt at det er forkert jo..

Anmeld

30. juni 2011

lailamik

Anonym skriver:

Jeg er 12 uger henne, alt er perfekt

Vi har købt barnevogn,(tilbud) autostol, legetøj, vugge, dyner og puder og lidt flere småting. Alt var på gode tilbud..

Er vi bare FOR hurtige????

Hmm jeg tænker ja. :/ 

Men mest fordi jeg mistede selv i uge 20, og troede jeg var udenfor farezonen Og intet var galt med min lille søn indvendig og udvendig..

Har noget fra det der var til min lille søn, og jeg kan slet ikke se på det uden at blive rigtig ked af det 

Så tænker slet ikke økonomisk, men mere det at være sikker i at det ikke sker jeres lille noget

Men forstår jer fuldt ud at man begynder at købe nu aligevel

Anmeld

30. juni 2011

Bare mig..

Jeg ventede til omkring uge 20. Men der var det faktisk kun småting. Jeg var SÅ bange for at noget skulle gå galt, også selv om jeg var langt henne..

Men jeg forstår udmærket godt hvorfor man gør det tidligt, især hvis der dukker gode tilbud op..

Barnevognen købte vi først 37+. Meeen det var vidst også lige lidt sent

Anmeld

30. juni 2011

CamillaValby

Efter min mening jeps Men det kommer jo an på hvad man har det bedst med.

Vi prøvede selv i flere år før det lykkes. Det første jeg købte var en combi da jeg var 16+ udelukkende fordi de havde den på tilbud i sverige (de fører ikke den model i DK)

De større møbler er ikke købt endnu, men det gør de inden for den næste uge, også får vi dem først leveret i starten af sep. og der vil jeg være omkring 37+ - 38+. Og selve værelset bliver ikke andet end malet før hun kommer til verden, vil ikke gøre værelset klar før vi er hjemme fra hospitalet.

Men det vigtigste er at i er trykke med det som i har gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.