Så starter projekt smid 15kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Den lykkelige

Det jo lige til at klare. måske det sku overvejes. Det værste syntes jeg næsten er på den måde maven er blevet slap, hvert fald på mig, den hænger bare der og ser sørgelig ud. Og er helt umuligt at find bukser der passer

ha ha.. ej undskyld jeg griner.. hænger der og ser sørgelig ud..  Men ja kender det.. jeg vejer 97 og min mave har bestemt ikke haft godt af en graviditet.. Men altså håber det mindskes når jeg taber mig.. men måske huden bare hænger endnu mere..  men hvis det er så er det "lunae" herinde fra der er administrator for gruppen.. så kan du bare oprette dig på madlog og spørge hende bagefter om hun vil sende en invitation..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Den hedder "baby.dk tøsere".. det er "lunae" herinde fra der er administrator.. du kan bare oprette dig på madlog også skrive til hende at du gerne vil være med.. så kan hun sende en invitation..

Jeg lkan ik finde den!?

Anmeld

30. juni 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

jeg er på madlog så skriver lige derinde

Ok super ide.. Vi har veje dag hver fredag..

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

Anonym skriver:

Det er sku da fedt. Sådan, jeg skal træne efter job idag.. og kan godt mærke jeg lige skal give mig selv et los bagi

Jeg var så glad for det gik godt, men så var jeg i Sverige i påsken og fik derfor ikk trænet og det var åbentbart det der sku til for at jeg gav op Men ja et ordentligt los der nogengange ska til

Anmeld

30. juni 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Jeg lkan ik finde den!?

Hvad hedder du på madlog..? Ligner jeg kan sende en invitation.. men er ikke sikker.. troede egentlig kun det var administrator.. men jeg kan lige prøve.. skal bare bruge dit brugernavn..

Anmeld

30. juni 2011

musse1

Anonym skriver:

Hej piger,

Ja jeg er ano i tilfældet af jeg ikke klare det så føler jeg måske ikke et helt så stort nederlag som hvis alle vidste hvem jeg var.

Nåh men nu skal jeg altså igang med et vægttab.

Startvægt: 72kg

Højde: 170cm

Så nu får vi se hvordan det går. Kostvanerne skal omlægges og der skal motioneres på højeste plan.

Jeg håber på at opdatere 1 gang om ugen

Så ønsk mig held og lykke

held og lykke med det, det skal du helt sikkert nok klare lever du sundere eller er du på en kur ?

jeg mangler selv at tabe 10 kg, har holdt pause i flere mdr. men nu må jeg også i gang igen

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

held og lykke med det, det skal du helt sikkert nok klare lever du sundere eller er du på en kur ?

jeg mangler selv at tabe 10 kg, har holdt pause i flere mdr. men nu må jeg også i gang igen

Det er nok en blanding.. det små snold jeg spiste kommer helt væk nu

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Hvad hedder du på madlog..? Ligner jeg kan sende en invitation.. men er ikke sikker.. troede egentlig kun det var administrator.. men jeg kan lige prøve.. skal bare bruge dit brugernavn..

har lige sendt dig en pm

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg var så glad for det gik godt, men så var jeg i Sverige i påsken og fik derfor ikk trænet og det var åbentbart det der sku til for at jeg gav op Men ja et ordentligt los der nogengange ska til

Ah det var også surt.. men så er det op på hesten igen

Anmeld

30. juni 2011

Den lykkelige

Ska man være plusmedlem herinde for at være med?

Nej nej.. jeg har lige sendt en invitation til trådstarter.. du kan bare sige dit brugernavn på madlog (hvis du altså vil melde dig til).. så sender jeg invitation..  troede kun det var lunae som er administrator som kunne.. men kan se jeg også sagtens kan invitere folk..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.