Så starter projekt smid 15kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Der er en gruppe på madlog for os herfra baby.dk.. Der kan man holde hinanden i ørene.. i kan jo melde jer ind hvis det er??  jeg er medlem og har tabt 8 kg..

Er der det?! hvad hedder den?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

mth1987

Den lykkelige skriver:

Der er en gruppe på madlog for os herfra baby.dk.. Der kan man holde hinanden i ørene.. i kan jo melde jer ind hvis det er??  jeg er medlem og har tabt 8 kg..

Men det da noget der koster penge ?

Anmeld

30. juni 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

Men det da noget der koster penge ?

Ja men det er ingen penge i forhold til hvad ud får ud af det.. synes jeg.. Jeg betaler 99 kr for 10 måneder.. Synes jeg ikke er meget.. hvis det er værktøjet derkan hjælpe mig og gøre jge kommer af med de møg kg så synes jeg det er billigt sluppet  Nogle betaler i dyre domme til træningscenter, pulver kure osv..

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

Anonym skriver:

Er også fra sjælland så det kunne jo blive hyygsomt at mødes en dag så

Ingen dårlig ide. Jeg ved jeg godt ka tabe mig. Tabte mig 10 kg da jeg startede i januar og det var på en måned og så gik jeg i stå har vidst ikk nok selv disciplin til at holde mig igang. Men jeg kom op og træne i går efter pause siden påske

Anmeld

30. juni 2011

Den lykkelige

Er der det?! hvad hedder den?!

Den hedder "baby.dk tøsere".. det er "lunae" herinde fra der er administrator.. du kan bare oprette dig på madlog også skrive til hende at du gerne vil være med.. så kan hun sende en invitation..

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

Den lykkelige skriver:

Ja men det er ingen penge i forhold til hvad ud får ud af det.. synes jeg.. Jeg betaler 99 kr for 10 måneder.. Synes jeg ikke er meget.. hvis det er værktøjet derkan hjælpe mig og gøre jge kommer af med de møg kg så synes jeg det er billigt sluppet  Nogle betaler i dyre domme til træningscenter, pulver kure osv..

Det jo lige til at klare. måske det sku overvejes. Det værste syntes jeg næsten er på den måde maven er blevet slap, hvert fald på mig, den hænger bare der og ser sørgelig ud. Og er helt umuligt at find bukser der passer

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Ingen dårlig ide. Jeg ved jeg godt ka tabe mig. Tabte mig 10 kg da jeg startede i januar og det var på en måned og så gik jeg i stå har vidst ikk nok selv disciplin til at holde mig igang. Men jeg kom op og træne i går efter pause siden påske

Det er sku da fedt. Sådan, jeg skal træne efter job idag.. og kan godt mærke jeg lige skal give mig selv et los bagi

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Det jo lige til at klare. måske det sku overvejes. Det værste syntes jeg næsten er på den måde maven er blevet slap, hvert fald på mig, den hænger bare der og ser sørgelig ud. Og er helt umuligt at find bukser der passer

Det er 99,- for 10 uger og 499 for 1 år

Anmeld

30. juni 2011

mth1987

Den lykkelige skriver:

Den hedder "baby.dk tøsere".. det er "lunae" herinde fra der er administrator.. du kan bare oprette dig på madlog også skrive til hende at du gerne vil være med.. så kan hun sende en invitation..

Ska man være plusmedlem herinde for at være med?

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

jeg er på madlog så skriver lige derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.