Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A. skriver: Det er noget fis det der de sender kun hjem hvis i selv føler jer klar så bare rolig du. Bliver ikke bare smidt hjem
Det er noget fis det der de sender kun hjem hvis i selv føler jer klar så bare rolig du. Bliver ikke bare smidt hjem
Netop
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gud nej, det var da også hurtigt, hva' hvis man skal have kejsersnit og er 2. gangs - så bliver man vel ikke sendt hjem lige når man kan gå igen vel? Uha nu bliver jeg helt nervøs igen Jeg kan godt forstå at du er meget nervøs og der er også en ro (for mig i hvert fald) ved lige at få lov at have prof. mennesker omkring en når det er første baby (ja tror jeg har det på samme måde med baby nr. 2 for man glemmer lidt hvordan sådan en lille nyfødt skal "behandles",) Håber du kan tale med dem og få lov at blive så længe du vil...
maria_wt skriver: Netop
nemlig det men jdm siger det for at se om måske mødre vil acceptere det og bare går hjem bagefter selvom det sker næsten aldrig at man tager hjem lige efter man har født..skal selv snart føde barn nr 2 og jeg bliver ikke sendt hjemme bagefter så det er op til en selv om man vil eller ej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128