AD.. se det her hvis du har lyst til jordbær..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

bakterierne kan ikke altid skylles af...

læs evt også denne artikkel.. Jordbær adbad..

btw, den smider mig ind på tråden ,i linket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Dét ved jeg, det  var hvad jeg mente med at jeg ikke stoler på noget! Men jeg er ikke død, endnu - det er MEGA klamt, men så længe jeg ved, at jeg skyller det så godt som jeg kan. Jeg havde en hidsig periode, hvor jeg kunne finde på at vaske æblerne med opvaskemiddel, det har bestemt ikke været sundt. 

nej jeg tror måske heller ikke man skal være for hysterisk... man det er ligesom bare svært efterhånden med at de finder bakterier i ALT..

men det er mere det der med, at vide at en eller anden klammo jordbærplukker lige har skift i skoven, og snottet sin næse inden han plukker et jordbær.. AD AD AD... 

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

btw, den smider mig ind på tråden ,i linket 

hmm.. underligt...   her

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

nej jeg tror måske heller ikke man skal være for hysterisk... man det er ligesom bare svært efterhånden med at de finder bakterier i ALT..

men det er mere det der med, at vide at en eller anden klammo jordbærplukker lige har skift i skoven, og snottet sin næse inden han plukker et jordbær.. AD AD AD... 

det er jo det - vores immunforsvar skal vel også have noget at lave

Ja, det er bare for klamt. Jeg kan bare lige se det for mig, hvor mange der render rundt med børneorm pga. ham. Føj, får helt vand i munden, som når man skal kaste op.. 

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

det er jo det - vores immunforsvar skal vel også have noget at lave

Ja, det er bare for klamt. Jeg kan bare lige se det for mig, hvor mange der render rundt med børneorm pga. ham. Føj, får helt vand i munden, som når man skal kaste op.. 

ja for satan..  gad vide hvordan i alverne man finder ud af hvilke jordbærfarme der er gode og hvor der er bedre styr på jordbærplukkerne..

Anmeld

29. juni 2011

BinaMor

jordbær vokser også i gylle, snegle og fuglelort og ja rævesalv og regnorme safter.. udover det kan man da ikke forvente en plukker aldrig hoster/nyser eller har pillet i kugletøjet eller næse. de er jo mennekser.. sååehhøhh...

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

ja for satan..  gad vide hvordan i alverne man finder ud af hvilke jordbærfarme der er gode og hvor der er bedre styr på jordbærplukkerne..

Det er et virkelig godt spørgsmål. Jeg tror næsten det er umuligt, medmindre man kender nogle der kender nogle der kender nogle.. Som man virkelig stoler på?

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

BinaMor skriver:

jordbær vokser også i gylle, snegle og fuglelort og ja rævesalv og regnorme safter.. udover det kan man da ikke forvente en plukker aldrig hoster/nyser eller har pillet i kugletøjet eller næse. de er jo mennekser.. sååehhøhh...

Nej, men så forventer man at de afspritter hænderne, det er da med sikkerhed! føj...

Anmeld

29. juni 2011

BinaMor

Dinna88 skriver:

Nej, men så forventer man at de afspritter hænderne, det er da med sikkerhed! føj...

forventer jeg ikke. det er fysisk umuligt at få så mange mennesker til det. altså bare se hvor hurtigt "almindelige" tøser vasker fingere på dametoilet.  bare et sjask vand så er den ovre. øhm det fjerner ikke baktusser.. og pizzarierer/grillbarer. i kan  ikke bilde mig ind at mænd og damer afspritter hænderne HVER gang de har hostet, pølset el lign.

PISSEKLAMT ja (er monsterbaktierskræmt selv) but  thats life.

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

BinaMor skriver:

forventer jeg ikke. det er fysisk umuligt at få så mange mennesker til det. altså bare se hvor hurtigt "almindelige" tøser vasker fingere på dametoilet.  bare et sjask vand så er den ovre. øhm det fjerner ikke baktusser.. og pizzarierer/grillbarer. i kan  ikke bilde mig ind at mænd og damer afspritter hænderne HVER gang de har hostet, pølset el lign.

PISSEKLAMT ja (er monsterbaktierskræmt selv) but  thats life.

"så mange mennesker" - det handler jo bare om, at et hvert individ skal tænke sig om. det kræver 10 sekunder at afspritte sine hænder, og ja, det forventer jeg at de gør, fordi de skal!

Nej, alle gør nok ikke, men når man arbejder med mad, så burde man sgu. Jeg gør det når jeg kan komme til det, og jeg har ikke med mad at gøre. Du ville nok blive overrasket over hvor mange der har sprit i håndtasken.

Jeg synes ikke det skal tages med et gran salt - det kan sgu slå mennesker ihjel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.