AD.. se det her hvis du har lyst til jordbær..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Isabella_mor

pluk for guds skyld dine egne jordbær.. føj siger jeg bare..

LORTEBÆR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Lone Jakobsen

ad for pokker

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

nutche skriver:

ad for pokker

ja det er godtnok klamt.. jeg vil helst ikke købe jordbær fra butikkerne mere efter det der. så hellere selv plukke dem...

Anmeld

29. juni 2011

maria87

29. juni 2011

twinboys

29. juni 2011

Dinna88

Jeg har det sådan lidt, at jeg stoler ikke på at NOGET er rent. ALT jeg køber bliver skyllet, hvis det kan. Og det bliver skyllet rigtig, rigtig grundigt. Andet synes jeg er for klamt

Anmeld

29. juni 2011

ChipChap

Dinna88 skriver:

Jeg har det sådan lidt, at jeg stoler ikke på at NOGET er rent. ALT jeg køber bliver skyllet, hvis det kan. Og det bliver skyllet rigtig, rigtig grundigt. Andet synes jeg er for klamt

Det samme her, og specielt efter alt det der lige har været med agurker og tomater

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

bakterierne kan ikke altid skylles af...

læs evt også denne artikkel.. Jordbær adbad..

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

bakterierne kan ikke altid skylles af...

læs evt også denne artikkel.. Jordbær adbad..

Dét ved jeg, det  var hvad jeg mente med at jeg ikke stoler på noget! Men jeg er ikke død, endnu - det er MEGA klamt, men så længe jeg ved, at jeg skyller det så godt som jeg kan. Jeg havde en hidsig periode, hvor jeg kunne finde på at vaske æblerne med opvaskemiddel, det har bestemt ikke været sundt. 

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

ChipChap skriver:

Det samme her, og specielt efter alt det der lige har været med agurker og tomater

Det fulgte jeg så slet ikke med i Var for travl med eksamen! Men jeg har bare altid gjort det, især fordi min mor altid siger: "Du ved ikke hvor rema 1000 drengen sidst har haft sine hænder" .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.