kitty skriver:
Jeg har tid til hindeløsning om 50 minutter.. Men jeg synes ligesom der var løst krudt i det du fik lavet...
Mon jeg gider? 
Ej, det er fordi der er dimission på skolen i morgen, og det vil jeg jo gerne deltage i.. Så spørgsmålet var om man skulle være giga sej og sige "nej tak, jeg vil gerne vente" i håb om at komme med i morgen... Jeg har spekuleret over det hele natten, for det ville jo være løgn hvis ikke gerne jeg ville have den baby ud NU! Mon de laver akut kejsersnit ved JM?

Er der slet ikke optræk til noget som helst overhovedet????

til seje dig!!
Åh ja, det er et af de svære valg.. Men jeg havde nok ikke kunne afstå fra den hindeløsning alligevel, og tror også den nok skal virke på dig, jeg er nok bare en af de få uheldige hvor det ikke gider virke...
Niks, ikke optræk til det mindste, så frustrerende, selvom jeg havde lovet mig selv ikke at blive skuffet hvis det ikke virkede, men det er vidst lettere sagt end gjort. Det gør det heller ikke lettere, at min jordemoder hele tiden har sagt, at hun bestemt ikke synes jeg skal gå 14 dage over tid når nu han er så stor, men det ender det jo helt sikkert med, når først jeg skal til samtale omkring igangsættelse på mandag, og der først derfra bliver aftalt en endelig dato
Anmeld