Til jer der har fået løsnet hinder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Lotus86

Kit skriver:

Jeg fik løsnet hinder ved sidste JM-besøg 39+5 fredag om eftermiddagen, men først om aftenen fik jeg kraftige plukkeveer. Dagen efter, lørdag, havde jeg menstruationsagtige smerter og plukkeveer regelmæssigt. Et brusebad satte det hele i stå, men en gåtur med hunden satte det i gang igen. Et par pinex og jeg sov om natten med undtagelse af et enkelt tidspunkt, hvor jeg havde en kraftig plukkeve. Jeg havde været i kontakt med fødegangen, men de mente ikke det var noget og foreslog pinex.

Om søndagen 40+0 havde jeg kraftige mens-smerter og kragtige plukkeveer, men fødegangen havde sagt, at jeg ikke var i tvivl når jeg havde "rigtige" veer, da jeg skulle ned og bide i gulvtæppet!, så jeg snerrede lidt af kæresten, da han ville tage tid - for det gjorde ikke ondt nok - Dow! Men vi gik ud og spillede bold med naboerne og på vejen hjem måtte jeg holde pause flere gange - hørte en hvisken om, at "Jeg tror hun har veer" - men jeg var jo ikke nede og bide i gulvtæppet!

Efter meget oertalelse fra kæresten ringede jeg til fødegangen og jeg kom op til tjek - der var helt sikkert gang i et eller andet. Men veerne skulle gerne blive mere regelmæssige, så jeg fik lavement og blev sendt på stroppetur rundt på hospitalet. Da jeg kom tilbage var jeg 4 cm åben og vandet gik iflg. journalen under undersøgelsen. 4½ time senere var vores pige født. Jeg fik vestorm

Det blev vist en længere forklaring, men kort hindeløsning 39+5 fødsel uge 40+20 minutter (hun er født kl 00.20 40+1)

God fødsel - det er en fantastisk oplevelse!!!

Kraftige plukveer, som i at de begyndte at gøre ondt, eller bare kraftige? Men der er da håb for mig endnu hvis det godt kan 'lade sig gøre' at der først sker noget efter noget tid, jeg håber det er tilfældet her Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Lotus86

chael skriver:

Jeg har ikek selv prøvet det... Men var da lige ved at smide et indlæg om efterlysning, om der ikke snart var ved at ske noget, for syntes det var længe siden, jeg havde læst noget fra dig

Jeg tror du føder inden for 2 dage

*Camilla 27+0

Nej der sker sgu ikke meget her, men tak for tanken Håber du har ret med de to dage

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

Tak for alle jeres svar Lyder da til at det kan have en meget god effekt, men nu må jeg se, tålmodighed er vidst stadig vejen frem her

Anmeld

29. juni 2011

Thereseh

Jeg fik det gjort i formiddag, og har siden haft mens murren, blødning, slimproppen er smuttet ud, eller i hvert tilfælde en masse medium flydende udflåd og har en del plukkeveer. 

Håber at det tar' til!!! 

Sender en masse vestøv i din retning - og beholder lidt af det selv 

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

Thereseh skriver:

Jeg fik det gjort i formiddag, og har siden haft mens murren, blødning, slimproppen er smuttet ud, eller i hvert tilfælde en masse medium flydende udflåd og har en del plukkeveer. 

Håber at det tar' til!!! 

Sender en masse vestøv i din retning - og beholder lidt af det selv 

Neej hvor er du heldig altså, bliver helt misundelig... Meen, nu er du jo ved at være et pænt stykke over tid, så jeg håber virkelig for dig at det er noget der tager til, så vi snart kan læse den næste 'jeg-har-født' up-date

Anmeld

29. juni 2011

lollandpigen

Fik ved min tredje fødsel hindeløsning kl 16 og kl 16.30 begyndte veerne og kl 21 var han født så på mig hjælp det rigtigt meget...

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

lollandpigen skriver:

Fik ved min tredje fødsel hindeløsning kl 16 og kl 16.30 begyndte veerne og kl 21 var han født så på mig hjælp det rigtigt meget...

Ja hold da op, det var da helt vildt

Anmeld

29. juni 2011

Kit

Lotus86 skriver:

Kraftige plukveer, som i at de begyndte at gøre ondt, eller bare kraftige? Men der er da håb for mig endnu hvis det godt kan 'lade sig gøre' at der først sker noget efter noget tid, jeg håber det er tilfældet her Tak for dit svar

Kraftige plukkeveer som alm. plukkeveer, men med et kraftig menssmerter hen over lænden og nederste del af mavsen.

Sender en spandfuld vestøv din vej Puuuust!!!

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

Kit skriver:

Kraftige plukkeveer som alm. plukkeveer, men med et kraftig menssmerter hen over lænden og nederste del af mavsen.

Sender en spandfuld vestøv din vej Puuuust!!!

Hmm... Det er der intet af her... Har ikke andet end en baby der har hikke, det kommer der sgu nok ikke mange veer af

Anmeld

29. juni 2011

Pige2009

Lotus86 skriver:

Satte det fødslen i gang? Hvis ja, hvor lang tid gik der så fra i fik det gjort, og til veerne startede?

Jeg fik løsnet hinder kl. 11. Vandet gik og veerne startede kl. 0.15 om natten og Laura er født kl. 6 om morgenen, så det gik fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.