Til jer der har fået løsnet hinder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.605 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Lotus86

Satte det fødslen i gang? Hvis ja, hvor lang tid gik der så fra i fik det gjort, og til veerne startede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

karina1980

Lotus86 skriver:

Satte det fødslen i gang? Hvis ja, hvor lang tid gik der så fra i fik det gjort, og til veerne startede?

jeg fik det gjort 2 dage i træk, men ved dag 2 var det en garvet Jm der gjorde det, som ikke mente hende dagen i forvejen havde gjort det rigtigt og jeg skal love for det kunne mærkes da hun gjorde det

1 time senere fik jeg den første ve og 12 timer senere havde jeg min datter i armene

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

karina1980 skriver:

jeg fik det gjort 2 dage i træk, men ved dag 2 var det en garvet Jm der gjorde det, som ikke mente hende dagen i forvejen havde gjort det rigtigt og jeg skal love for det kunne mærkes da hun gjorde det

1 time senere fik jeg den første ve og 12 timer senere havde jeg min datter i armene

Kommer ikke helt til at kunne gøre dig kunsten efter da det er over en time siden nu, og der er stadig ikke tegn på noget, men håber da alligevel det udvikler sig til veer på et tidspunkt

Anmeld

29. juni 2011

tinasmor

Lotus86 skriver:

Kommer ikke helt til at kunne gøre dig kunsten efter da det er over en time siden nu, og der er stadig ikke tegn på noget, men håber da alligevel det udvikler sig til veer på et tidspunkt

Håber ikke jeg spørger alt for dumt. Men at få løsnet hinden, betyder det så at vandet går. Eller er det to forskellige ting?

Gjorde det ondt da du fik løsnet hinden? Og hvordan gør de?

Anmeld

29. juni 2011

Kit

Jeg fik løsnet hinder ved sidste JM-besøg 39+5 fredag om eftermiddagen, men først om aftenen fik jeg kraftige plukkeveer. Dagen efter, lørdag, havde jeg menstruationsagtige smerter og plukkeveer regelmæssigt. Et brusebad satte det hele i stå, men en gåtur med hunden satte det i gang igen. Et par pinex og jeg sov om natten med undtagelse af et enkelt tidspunkt, hvor jeg havde en kraftig plukkeve. Jeg havde været i kontakt med fødegangen, men de mente ikke det var noget og foreslog pinex.

Om søndagen 40+0 havde jeg kraftige mens-smerter og kragtige plukkeveer, men fødegangen havde sagt, at jeg ikke var i tvivl når jeg havde "rigtige" veer, da jeg skulle ned og bide i gulvtæppet!, så jeg snerrede lidt af kæresten, da han ville tage tid - for det gjorde ikke ondt nok - Dow! Men vi gik ud og spillede bold med naboerne og på vejen hjem måtte jeg holde pause flere gange - hørte en hvisken om, at "Jeg tror hun har veer" - men jeg var jo ikke nede og bide i gulvtæppet!

Efter meget oertalelse fra kæresten ringede jeg til fødegangen og jeg kom op til tjek - der var helt sikkert gang i et eller andet. Men veerne skulle gerne blive mere regelmæssige, så jeg fik lavement og blev sendt på stroppetur rundt på hospitalet. Da jeg kom tilbage var jeg 4 cm åben og vandet gik iflg. journalen under undersøgelsen. 4½ time senere var vores pige født. Jeg fik vestorm

Det blev vist en længere forklaring, men kort hindeløsning 39+5 fødsel uge 40+20 minutter (hun er født kl 00.20 40+1)

God fødsel - det er en fantastisk oplevelse!!!

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

Jeg fik hindeløsning 41+3 men samtidig også en medicinsk igangsættelse. 41+4 kl. 7.42 er vores dreng født

Anmeld

29. juni 2011

chael

Lotus86 skriver:

Jeg har ikek selv prøvet det... Men var da lige ved at smide et indlæg om efterlysning, om der ikke snart var ved at ske noget, for syntes det var længe siden, jeg havde læst noget fra dig

Jeg tror du føder inden for 2 dage

*Camilla 27+0

Anmeld

29. juni 2011

Diana...

Ved fødsel 1 ja Fik dem løsnet kl 10 og han kom ud 18.24 Men jeg fik dem løsnet 2 gange Torsdag hvor der intet skete og Lørdag hvor det så skete. 

ved fødsel 2 nej. 

Anmeld

29. juni 2011

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

jeg har prøvet det med mine 3..og det virkede overhovedet ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

tinasmor skriver:

Håber ikke jeg spørger alt for dumt. Men at få løsnet hinden, betyder det så at vandet går. Eller er det to forskellige ting?

Gjorde det ondt da du fik løsnet hinden? Og hvordan gør de?

Nej det er ikke vandet de tager... De 'roder lidt rundt' deroppe, og provokere lidt, og der sidder så nogle hinder som de går op og piller ved, og´ved at de gør det, kan man være heldig at det udvikler sig til veer. Jeg syntes ikke det var skide behageligt, men jeg synes heller ikke det gjorde ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.