Hvor længe sover børn til formiddag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Tona

Nøj mange forskellige svar

Jeg tror da vist at Amanda (sine kun 6 mdr. til trods) bare skal have lov at sove det hun kan og så skal jeg ikke bekymre mig så meget om det er 16 timer i døgnet eller ej. Jeg vil i alt fald ikke tage formiddagsluren fra hende endnu, men hvis hun ikke selv vil sove den, så vil jeg heller ikke bekymre mig om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Amandas-mor skriver:

Jeg tror da vist at Amanda (sine kun 6 mdr. til trods) bare skal have lov at sove det hun kan og så skal jeg ikke bekymre mig så meget om det er 16 timer i døgnet eller ej. Jeg vil i alt fald ikke tage formiddagsluren fra hende endnu, men hvis hun ikke selv vil sove den, så vil jeg heller ikke bekymre mig om det

det tror jeg du har helt ret i, hun er jo ikke så gammel endnu..

Anmeld

30. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Amandas-mor skriver:

Jeg tror også du skal bare kigge på hvordan hun har det, og ikke gå op i hvad andre anbefaler (med de 16 timer) Hvis hun har det godt så er det det vigtigeste....
Kom til at tænke på om varmen godt kunne have noget at sige.... eller at hun har brug for at blive puttet anderledes, da hun nu er mere selvstændig.... Det fandt vi ud af :-)

Det er ikke altid nemt at finde ud af de små, så man kan kun gøre sit bedste :-)

Anmeld

30. juni 2011

Tona

Mor til prinsessen :-) skriver:

Jeg tror også du skal bare kigge på hvordan hun har det, og ikke gå op i hvad andre anbefaler (med de 16 timer) Hvis hun har det godt så er det det vigtigeste....
Kom til at tænke på om varmen godt kunne have noget at sige.... eller at hun har brug for at blive puttet anderledes, da hun nu er mere selvstændig.... Det fandt vi ud af :-)

Det er ikke altid nemt at finde ud af de små, så man kan kun gøre sit bedste :-)

Det har du helt ret i og jo det med at blive puttet anderledes og varmen er også en faktor.

Hun kan simpelthen ikke trives med, og har aldrig kunnet trives med, at sove ude i sin barnevogn. Hun sover markant bedre efter at jeg de sidste to dage har givet efter og bare ladet hende sove inde i hendes seng med alle bamserne og vinduet på klem så der kommer frisk luft ind. Hendes værelse ligger på skyggesiden af huset, så det er også meget køligere end en sort barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.