Fatter det stadig ikke 27+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Levi&LilysMor

CamillaValby skriver:

Lige præcis. Tror simpelhen at det er en total uvirkelig følelse når man ligger med barnet.

Alle er allerede begyndt at grine, for de siger alle sammen at de ved at jeg bliver en tude fis der bare hyler af glæde haha

åh.. det er da bare sødt  er jeg sikker på mange gør inkl. mig selv , når jeg allerede kan hyle over andres fødsler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

CamillaValby

chael skriver:

Kender det godt

Ikke lige det med behandling osv, men at man ikke fatter at det er selv det sker for

Selvom det er nummer 3, der ligger i maven og gemmer sig, så har jeg ikke fattet, at jeg snart er mor til 3 børn. Det er helt vildt.

Vi bliver sådan en "KÆMPE" familie hi hi...

Men glæder mig helt vanvittigt meget

*Camilla 27+0

Ejjjj hvor dejligt. Og tillykke med nr. 3

Ved i hvad det bliver? Det bliver da vildt spændende

Anmeld

29. juni 2011

Nessie

CamillaValby skriver:

Hehe du gør i hvertfald så jeg sidder med tåre i øjnene

Det glæder mig at jeg ikke er alene om at have de følelser og den historie (selvom at jeg ikke ønsker det for nogen)

Bare at se din tekst under dit billed, får bare tårene frem.

Ha ha, det var nu ikke for at starte vandværket

Men det er altså helt fantastisk at få sådan en lille én. og man kan slet ikke sætte sig ind i de følelser man for får et barn, før man har det.

Og nu forstår jeg godt, hvorfor alle mine fjollede venner med børn, pludselig ikke kunne tale om andet

Anmeld

29. juni 2011

CamillaValby

Nessie skriver:

Ha ha, det var nu ikke for at starte vandværket

Men det er altså helt fantastisk at få sådan en lille én. og man kan slet ikke sætte sig ind i de følelser man for får et barn, før man har det.

Og nu forstår jeg godt, hvorfor alle mine fjollede venner med børn, pludselig ikke kunne tale om andet

Hahaha jeg ved det godt, men kunne nu ikke lade hver

Tanken om hvor højt man kommer til at elske sit barn næsten skræmmer mig, allerede nu mens hun er i maven. Vil jeg gå igennem alt for hende. Så at de følelser bliver stærkere puha det tør jeg næsten ikke tænke på hihi.

Hihi ja snakken den kender jeg vist alt for godt

Anmeld

29. juni 2011

Miia90

CamillaValby skriver:

Puha piger, for de fleste ville det være gået op for at de var gravide når de er/var 27+1. Men for mig slet ikke. Jeg frygter simpelhen at der er en der vækker mig fra min drøm om at jeg bærer på en lille pige, som forhåbentlig bliver ved med at vokse som hun skal.

Vi kæmpede så længe og var igennem de dumme behandlinger og stadig intet skete. Men opskriften var vist at jeg skulle droppe arbejdet også starte i skole. For en måned efter stod jeg med de to magiske streger.

Jeg har termin om 13 uger, og jeg fatter det ikke. Haha på trods af at alt stor set er købt, og kun små ting mangler plus møbler selvfølgelig. Men dem har jeg også fundet

Ville bare lige dele lidt med jer, da jeg ikke opretter så mange egne tråde mere

Håber at i får en rigtig dejlig og skøn dag

Fatter hellere ikk jeg er 20+5 idag :O der kommer jo snart en baby girl

Anmeld

29. juni 2011

chael

CamillaValby skriver:

Ejjjj hvor dejligt. Og tillykke med nr. 3

Ved i hvad det bliver? Det bliver da vildt spændende

Jamen det bliver en lille baby boy har en af hver i forvejen, så det er bare dæjligt

*Camilla 27+0

Anmeld

29. juni 2011

CamillaValby

Miia90 skriver:

Fatter hellere ikk jeg er 20+5 idag :O der kommer jo snart en baby girl

Ihh det er altså spændende søde

Anmeld

29. juni 2011

CamillaValby

chael skriver:

Jamen det bliver en lille baby boy har en af hver i forvejen, så det er bare dæjligt

*Camilla 27+0

Ej hvor dejligt Endnu engang tillykke med ham

Anmeld

29. juni 2011

chael

CamillaValby skriver:

Og også et stort til lykke til dig, med lille pigen der snart kommet

*Camilla 27+0

Anmeld

29. juni 2011

chael

CamillaValby skriver:

Og også et stort til lykke til dig, med lille pigen der snart kommet

*Camilla 27+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.