Fatter det stadig ikke 27+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

CamillaValby

Camillakn skriver:

Jeg har termin D. 23 sep. Så det er jo lige om snart  
Og du må så ha D. 26 sep ?

Jeg har den 27 sep så det er lige efter dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

sarahb

Det må også være så vildt at når man har kæmpet så længe og måske også mistet håbet, at den så endelig er der...
Jeg kan huske jeg tænkte, er jeg VIRKELIG så heldig at jeg er gravid og der er en rask baby derinde, der bliver derinde. Det var så vildt.. Og selvom man havde mærket liv en time forinden, tænkte jeg "jamen var det nu også baby der sparkede og ikk bare ren indbildning"

Glæd dig søde, det er det mest fantastiske i hele verden det i skal til at opleve

Anmeld

29. juni 2011

Levi&LilysMor

CamillaValby skriver:

Puha piger, for de fleste ville det være gået op for at de var gravide når de er/var 27+1. Men for mig slet ikke. Jeg frygter simpelhen at der er en der vækker mig fra min drøm om at jeg bærer på en lille pige, som forhåbentlig bliver ved med at vokse som hun skal.

Vi kæmpede så længe og var igennem de dumme behandlinger og stadig intet skete. Men opskriften var vist at jeg skulle droppe arbejdet også starte i skole. For en måned efter stod jeg med de to magiske streger.

Jeg har termin om 13 uger, og jeg fatter det ikke. Haha på trods af at alt stor set er købt, og kun små ting mangler plus møbler selvfølgelig. Men dem har jeg også fundet

Ville bare lige dele lidt med jer, da jeg ikke opretter så mange egne tråde mere

Håber at i får en rigtig dejlig og skøn dag

Uha tænker det samme som dig 14 uger til , men kan slet ikke fatte der virkelig ligger en derinde , som kommer til os, bliver svært at fatte den dag man så får ham/hun i armene

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

CamillaValby skriver:

Jeg har den 27 sep så det er lige efter dig

Der er rigtig mange med september børn.

Men det var jo også en romantisk og kold december

Anmeld

29. juni 2011

CamillaValby

Camillakn skriver:

Der er rigtig mange med september børn.

Men det var jo også en romantisk og kold december

Hahahaha det var en god én

Meeeen for mit vedkommende stod den næsten kun på skole og et tons af lektier

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

Men i fandt lige tiden til at lave den lille .

Hive five for det  Heh

Anmeld

29. juni 2011

CamillaValby

sarahb skriver:

Det må også være så vildt at når man har kæmpet så længe og måske også mistet håbet, at den så endelig er der...
Jeg kan huske jeg tænkte, er jeg VIRKELIG så heldig at jeg er gravid og der er en rask baby derinde, der bliver derinde. Det var så vildt.. Og selvom man havde mærket liv en time forinden, tænkte jeg "jamen var det nu også baby der sparkede og ikk bare ren indbildning"

Glæd dig søde, det er det mest fantastiske i hele verden det i skal til at opleve

Uhh beauty det var som du var inde i mit hoved. Haha har lige siddet og tænkt præcis det for 10 min siden

Jeg GLÆDER mig også sååååååå meget til kagen er færdig, og hun kommer ud. Jeg glæder mig som et lille barn. Bare tanken puha kan jeg begynde at tude hehe.

Anmeld

29. juni 2011

CamillaValby

Oktoberbaby11 skriver:

Uha tænker det samme som dig 14 uger til , men kan slet ikke fatte der virkelig ligger en derinde , som kommer til os, bliver svært at fatte den dag man så får ham/hun i armene

Lige præcis. Tror simpelhen at det er en total uvirkelig følelse når man ligger med barnet.

Alle er allerede begyndt at grine, for de siger alle sammen at de ved at jeg bliver en tude fis der bare hyler af glæde haha

Anmeld

29. juni 2011

CamillaValby

Camillakn skriver:

Men i fandt lige tiden til at lave den lille .

Hive five for det  Heh

hehe og high five tilbage.

Ja heldigvis for det

Anmeld

29. juni 2011

chael

CamillaValby skriver:

Puha piger, for de fleste ville det være gået op for at de var gravide når de er/var 27+1. Men for mig slet ikke. Jeg frygter simpelhen at der er en der vækker mig fra min drøm om at jeg bærer på en lille pige, som forhåbentlig bliver ved med at vokse som hun skal.

Vi kæmpede så længe og var igennem de dumme behandlinger og stadig intet skete. Men opskriften var vist at jeg skulle droppe arbejdet også starte i skole. For en måned efter stod jeg med de to magiske streger.

Jeg har termin om 13 uger, og jeg fatter det ikke. Haha på trods af at alt stor set er købt, og kun små ting mangler plus møbler selvfølgelig. Men dem har jeg også fundet

Ville bare lige dele lidt med jer, da jeg ikke opretter så mange egne tråde mere

Håber at i får en rigtig dejlig og skøn dag

Kender det godt

Ikke lige det med behandling osv, men at man ikke fatter at det er selv det sker for

Selvom det er nummer 3, der ligger i maven og gemmer sig, så har jeg ikke fattet, at jeg snart er mor til 3 børn. Det er helt vildt.

Vi bliver sådan en "KÆMPE" familie hi hi...

Men glæder mig helt vanvittigt meget

*Camilla 27+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.