Lur i barnevognen -på gaden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Man sidder inde med en alarm i vognen, der er ikke plads til at man kan sidde deromme.

Ok, jeg går ud fra, at jeg godt kan have liften med ind så? Jeg har ingen alarm og bruger jo stadig liften, så det er ikke det store problem for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mettemus

piadas skriver:

Ok, jeg går ud fra, at jeg godt kan have liften med ind så? Jeg har ingen alarm og bruger jo stadig liften, så det er ikke det store problem for mig!

Yes yes, den tager du bare med ind. De har en enkelt lånealarm i køkkenet hvis det skulle blive nødvendigt

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Yes yes, den tager du bare med ind. De har en enkelt lånealarm i køkkenet hvis det skulle blive nødvendigt

Ok, super duper! Vi satser på Hos Sofies Forældre i stedet så! Laver du ikke lige en ny tråd imorgen, når du (forhåbentlig) har fået bekræftet, at der er plads?

Bare lige så alle er opmærksomme på, at det er flyttet...

Anmeld

30. juni 2011

Mettemus

piadas skriver:

Ok, super duper! Vi satser på Hos Sofies Forældre i stedet så! Laver du ikke lige en ny tråd imorgen, når du (forhåbentlig) har fået bekræftet, at der er plads?

Bare lige så alle er opmærksomme på, at det er flyttet...

Will do! Nu hopper jeg i kassen. Ka' i hygge jer

Anmeld

30. juni 2011

CA

Der er virkelig faldet en kæmpe sten fra mit hjerte!! TAK

Johannes' rytme er absolut ikke noget at råbe hurra for de her dage, så det ville bare være rigtig træls, hvis jeg ikke kunne forsøge at holde fast i den gamle rytme og putte ham til nogenlunde normal tid. Er det egentlig kl. 11 eller kl. 10? Jeg mener, kommer I fra sjælland eller hvordan?

Anmeld

1. juli 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Der er virkelig faldet en kæmpe sten fra mit hjerte!! TAK

Johannes' rytme er absolut ikke noget at råbe hurra for de her dage, så det ville bare være rigtig træls, hvis jeg ikke kunne forsøge at holde fast i den gamle rytme og putte ham til nogenlunde normal tid. Er det egentlig kl. 11 eller kl. 10? Jeg mener, kommer I fra sjælland eller hvordan?

11 så vidt jeg ved! og synes også det er fedt de kan stå i gården

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.